پیام سپاهان
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد:
اهدای بسته‌های غذایی به 700 نیازمند در اصفهان
شنبه 5 خرداد 1397 - 16:45:20
سپاهان نیوز - اصفهان - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های غذایی بین 700 تا یک هزار نفر از نیازمندان شهرستان اصفهان توزیع می‌شود.

شهریار انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان طرح های خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان از سوی هلال احمر در نظر گرفته شده است که از آن جمله طرح همای رحمت با محوریت داوطلبان و خیران به اجرا گذاشته می شود.
وی بیان داشت: پهن کردن سفره های مهربانی برای کمک به نیازمندان از دیگر اقداماتی است که در این ماه در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.
کودکان کار در اصفهان سر سفره مهربانی می نشینند
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در همین ماه اشاره کرد و ادامه داد: بسته های مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب، روغن، سویا، گوشت و مرغ به همت خیران برای نیازمندان تولید و توزیع می شود.
وی اعلام کرد: پهن کردن سفره های مهربانی در مناطق شرق اصفهان از جمله جرقویه، هرند، ورزنه و اجرای آن در اصفهان و منطقه خوراسگان با پیش بینی کمک به کودکان کار از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای کمک رسانی به نیازمندان در این ماه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35128/اهدای-بسته‌های-غذایی-به-700-نیازمند-در-اصفهان
بستن   چاپ