پیام سپاهان
معاون مهندسی وتوسعه شرکت آبفای استان اصفهان عنوان کرد:
تامین 10 درصد آب شرب استان اصفهان از طریق چاه‌های جدیدالحفر
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 10:52:57
سپاهان نیوز - معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حفر حدود 80 حلقه چاه در سطح استان اصفهان باید در کمترین زمان ممکن انجام گیرد به طوری که حداکثر در مرداد ماه این چاه ها باید در مدار بهره برداری قرارگیرند و برآورد می شود حداقل 10 درصد آب شرب از طریق چاههای جدیدالحفر تامین شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حمید حکمتیان در نشست با پیمانکاران با هدف هماهنگی بیشتر در تسریع روند اجرای پروژه های حفر و تجهیز چاه ها، اظهار کرد: بحران کم آبی در استان اصفهان بسیار جدی است به گونه ای که تامین آب در فصل تابستان با چالش های زیادی مواجه است.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم در فصل تابستان آب شرب مردم را تامین کنیم حتما باید این 80 حلقه چاه در مدار بهره برداری قرارگیرد در غیر این صورت احتمال اینکه تامین آب شرب مردم با سختی روبرو شود، از بین می رود.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خطاب به پیمانکاران، گفت: شما باید بدون در نظر گرفتن منفعت شخصی حفر و تجهیز چاه ها را با دقت، حساسیت ویژه و سرعت دنبال کنید چرا که بخشی از تامین آب شرب مردم به نوع فعالیت شما در حفر و تجهیز چاه ها بستگی دارد. 
وی گفت: درست است که برای اجرای این پروژه با مشکلاتی از جمله صدور مجوز حفاری از سوی دستگاه های مربوطه، معارضین محلی و عدم وجود برخی از تجهیزات ضروری مواجه هستید، با این وجود می توان با ارائه راهکارهای مطلوب بر مشکلات غلبه کرد.
حکمتیان بر تامین حداقل 10 درصدی آب شرب از طریق حفر چاه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم ذخیره سد زاینده رود که در فصل تابستان بسیار محدود می شود باید به دنبال شناسایی و جایگزین کردن دیگر منابع بود که در این میان حفر و تجهیز چاه ها بی تاثیر در تامین بخشی از آب شرب مردم نخواهد بود.
وی افزود: پیمانکاران علاوه بر اینکه باید سرعت و دقت را مدنظر قرار دهند باید از ایمنی کار هم غافل نباشند و ایمنی را در اجرای این پروژه لحاظ کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35146/تامین-10-درصد-آب-شرب-استان-اصفهان-از-طریق-چاه‌های-جدیدالحفر
بستن   چاپ