پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان خبر داد:
تصویب 300 میلیون تومان کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 13:32:21
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح کمک 300 میلیون تومانی مدیریت شهری به زندانیان جرائم غیر عمد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: سال گذشته شهرداری اصفهان 300 میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد کمک می کرد که امسال باید این رقم افزایش پیدا می کرد اما به دلیل شرایط اقتصادی امکان افزایش آن وجود نداشت.
وی ادامه داد: از همین رو در جلسه امروز شورای شهر مصوب شد تا 300 میلیون تومان از سوی مدیریت شهری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اصفهان پرداخت شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین بیان داشت: دولت به شهرداری اصفهان اجازه داد اوراق مشارکت در بازار به فروش برساند یا با ساز و کاری دیگر، این اوراق را به صورت یکجا با ضوابط خاص خود واگذار کند.
وی گفت: در همین راستا بانک شهر پذیرفت که اوراق مشارکت را یکجا در بورس از شهرداری خریداری کند.
نصر اصفهانی بیان داشت: در تصویب دو فوریتی فروش 500 میلیارد تومانی اوراق مشارکت مقرر شد که بانک شهر تمام این اوراق را خریداری کند و از طریق شرکت تامین سرمایه در مرحله اول 390 میلیارد تومان به شهرداری پول تزریق کند و 110 میلیارد تومان دیگر را در انتهای 4 سال به شهرداری تخصیص دهد.
وی با بیان اینکه سود اوراق مشارکت در حالت عادی 20 درصد است، افزود: همچنین در این طرح مقرر شد، سود 22 درصد به شرکت تامین سرمایه پرداخت شود که این لایحه امروز به تصویب دو فوریتی اعضای شورای شهر رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35171/تصویب-300-میلیون-تومان-کمک-به-زندانیان-جرائم-غیرعمد-اصفهان
بستن   چاپ