پیام سپاهان
رئیس اداره اجتماعی شهرداری اصفهان:
شیوه نامه پیشگیری و توانمندسازی زنان اصفهانی به تصویب رسید
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 14:40:07
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: شیوه نامه پیشگیری و توانمندسازی زنان شهر اصفهان در جهت حمایت از این افراد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود مهدویان فر پیش از ظهر یکشنبه در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: زنان بی خانمان امروز یکی از آسیب های جدی اجتماعی است که وظیفه نگهداری از این زنان برعهده بهزیستی است و شهرداری کمک کننده و حامی بهزیستی برای ساماندهی این زنان است.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه زنان هسته اصلی یک خانواده محسوب می شوند بنابراین ساماندهی این افراد اولویت دارد.
رئیس اداره اجتماعی شهرداری اصفهان اعلام کرد: بدنبال بحرانی شدن وضعیت اقتصادی، فقر و نداری امروز با تعداد زیادی از زنان بی خانمان مواجه ایم.
وی گفت: هر چقدر تعداد این افراد زیاد باشد و چاره جدی برای زنان بی خانمان اندیشیده نشود با آسیب های زیادی در جامعه مواجه خواهیم شد که برای ساماندهی زنان بی خانمان بازدیدی از تبریز و تهران داشتیم و بررسی نمونه‌های بین المللی آن هم انجام گرفت.
مهدویان فر اضافه کرد: تاکید شهرداری اصفهان بر پیشگیری اولیه از آسیب های اجتماعی زنان بی خانمان است که البته سازمان های مردم نهادی در این حوزه ها فعالیت دارند و نیازی به ورود مستقیم مدیریت شهری نیست و می‌توان از ظرفیت این نهادها استفاده کرد.
وی افزود: با این وجود در همین راستا شیوه نامه پیشگیری و توانمندسازی زنان شهر اصفهان در جهت حمایت از این افراد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35180/شیوه-نامه-پیشگیری-و-توانمندسازی-زنان-اصفهانی-به-تصویب-رسید
بستن   چاپ