پیام سپاهان
رئیس شورای شهر اصفهان:
مدیریت شهری عاری از فساد جزو اهداف اصلی شورای پنجم اصفهان است
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 14:40:08
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم به دنبال ایجاد فضای مدیریت شهری به دور از فساد و دارای فضای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح الله معین پیش از ظهر یکشنبه در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با وجود برگزاری جلسات شورای پنجم در یک فضای کاملا شفاف، اما همچنان عده ای به دنبال تخریب اعضای شورای اسلامی شهر هستند.
وی بیان داشت: یکسری مطالب غیر واقع به اعضای شورای شهر نسبت داده شده که امیدواریم عده ای قصاص قبل از جنایت نکرده و با دید واقع بینانه نسبت به گفته هایی که می شود و عملکرد شورای اسلامی شهر اصفهان در این مدت، قضاوت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: عنوان کردن مطالبی مانند، اختلاط زن و مرد در یکسری از برنامه ها یا اینکه اعضای شورای شهر به دیدار علمای اصفهان نمی روند یا از نظرات آنها برای مدیریت شهری استفاده نمی کنند تنها در جهت تخریب اعضای شورای پنجم است.
وی گفت: به منظور اثبات این مسئله که از وجود علمای اصفهان و نظر عالمان برای مدیریت شهری استفاده می کنیم جلسه ای با آیت الله طباطبایی نژاد و اعضای مجلس خبرگان رهبری در خصوص رودخانه زاینده رود خواهیم داشت و خواهان طرح این مسئله در جلسه مجلس خبرگان رهبری هستیم.
معین اضافه کرد: توسعه کسب و کار، توسعه مراکز آموزشی، توجه به افراد آسیب دیده اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه از اقداماتی بوده که تاکنون اعضای شورای اسلامی شهر روی آن اقدامات گسترده ای کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35181/مدیریت-شهری-عاری-از-فساد-جزو-اهداف-اصلی-شورای-پنجم-اصفهان-است
بستن   چاپ