پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
مدیریت شهری اصفهان عرصه را برای زنان و جوانان باز کرده است
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 16:57:44
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با روی کار آمدن شورای پنجم مدیریت شهری اصفهان توانسته عرصه را برای حضور بیشتر زنان و جوانان در عرصه مدیریت باز کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی مقدری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: بسیاری انتظار دارند که مدیریت شهری مشکلات معیشتی، بیکاری، فقر و غیره را حل و فصل کند و این در حالی است که سالهای سال مدیریت شهری زیر سلطه جریان های سیاسی همسو و مورد حمایت آنها بود اما در واقع اقدام جدی برای مشکلات مردم در این حوزه ها نکردند.
وی بیان داشت: شورای پنجم امروز توانسته بسیاری از زنان و جوانان را به عرصه مدیریت وارد سازد و فضایی که سال های سال بسته بود را برای حضور بیشتر آنها باز کند.
عده ای همواره به دنبال غم و اندوه در شهر هستند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: با وجودی که اصفهان را همواره پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می دانند اما آنچه شاهدیم اینکه شهری فاقد نگاه به عرصه های هنری فاخر و با مشارکت نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر بوده است.
وی اعلام کرد: در سند راهبری 1400 به وضوح مشخص است که این تناقض وجود دارد.
مقدری گفت: در مدت فعالیت شورای پنجم و مدیریت شهری کنونی تلاش کردیم که شهری شاد را برای شهروندان ایجاد کنیم اما مثل اینکه عده ای همواره بدنبال غم و اندوه و سیاهی بر روی شهر هستند.
صدای بلند برخی معترضان در شهر ناشی از قطع منافعشان است
وی با اشاره به اینکه امروز دیگر خبری از شهر دوچرخه ها نیست، شهری که 12 درصد حمل و نقل آن با دوچرخه بود، افزود: مردم ما بدنبال شهری هستند که ترویج کننده اقتصاد فعال است و کسب ‌و کارهای خرد محلی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را تشویق کند که در این راستا درآمد حاصل از گردشگری از اهمیت زیادی در اقتصاد شهر ما برخوردار است.
عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: بسیاری از معترضان و تخریب‌کنندگان مدیریت شهری کنونی، از آنکه منافع ویژه‌شان قطع شده و قطار مدیریت شهر بر ریل اصلی افتاده و باج به کسی نمی‌دهد، صدایشان بلند است اما صبوریم و با شکیبایی همین اعتراض‌، تهمت‌، توهین‌ها و تخریب‌ها را نیز به گوش جان می‌خریم و با منافع ملت بازی نخواهیم کرد.
وی گفت: نمی‌فهمم کجای این سیاستگذاری که هم نشاط اجتماعی را به همراه دارد و هم اقتصاد خلاق شهر را به تکاپو در می‌آورد خسارت‌بار و آسیب‌زاست که مدام ما را از آن نهی می‌کنند و بر حذر می‌دارند؛ به راستی، آن همه برنامه‌های کلیشه‌ای، پر هزینه، بی مخاطب و بی‌خاصیت بس نبود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35197/مدیریت-شهری-اصفهان-عرصه-را-برای-زنان-و-جوانان-باز-کرده-است
بستن   چاپ