پیام سپاهان
در پی شیطنت یکی از مسئولان رفتینگ کشور
حذف از انتخابی تیم ملی به خاطر آهنگ رژه مسابقات ترکیه
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 20:42:44
سپاهان نیوز - آریا جعفری ملی پوش تیم رفتینگ و اسلالوم ایران با خبر حذف از مسابقات اتخابی تیم ملی به دلیل انتشار ویدئوی رژه مسابقات ترکیه در استوری خود روبرو شد.
آریا جعفری در گفت وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، گفت: تورنمنت جهانی ترکیه مربوط به چندماه قبل است. با توجه به قهرمانی تیم رفتینگ اصفهان در مسابقات قهرمان کشوری جواز حضور در مسابقات ترکیه را به دست آوردیم در مراسم افتتاحیه با توجه به عرفی که وجود داشت هنگام رژه تیم‌ها آهنگی شاد از آن کشور را پخش می‌کردند وخوب از ایران هم آهنگی پخش شد که مربوط به یکی از خوانندگان قبل از انقلاب بود.
وی افزود: بعد از اتمام مراسم یکی از تماشاگران که با دوربین خود فلیم رژه را گرفته بود آن را در اختیارم گذاشت. هر ورزشکاری دوست دارد که فیلم یا عکسی از مسابقاتی که دران حضور دارد را منتشر کند و من نیز آن فیلم کوتاه را در استوری خود گذاشتم. پیج من در اینستاگران پربیننده است واین استوری هم بازدیدکنندگان زیادی داشت. افراد زیادی آن را برداشتند ودر فضای مجازی پخش کردند بی آنکه من دران نقشی داشته باشم.
ملی پوش رفتینگ کشورمان گفت: هفته گذشته مسابقات رفتینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود و من بعد از مسابقات از این موضوع خبردار شدم زمانی که پیگیر ماجرا شدم گفته شد به دلیل انتشار این ویدئو از سوی مسدول کمیته رفتینگ اصفهان و کشور از این مسابقات حذف شدم. هنوز هم برای من جای سئوال است به کدامین گناه نکرده باید بعد از سال‌ها حضور بی حاشیه وسخت کوشی در ورزش این گونه مورد بی مهری و شماتت قرار گیرم.
جعفری با درخواست از مسئولان ورزشی کشور و فدراسیون قایقرانی برای بررسی این مساله خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان بررسی کنند آیا گذاشتن تکه کوتاه فیلم رژه تیم موجبات از بین رفتن وجهه رفتینگ کشور می‌شود یا موضوعات دیگری که برخی افرادی که در رأس این رشته هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/35205/حذف-از-انتخابی-تیم-ملی-به-خاطر-آهنگ-رژه-مسابقات-ترکیه
بستن   چاپ