پیام سپاهان
1.5 تن فراورده گوشتی در کاشان معدوم شد
چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 22:18:18
سپاهان نیوز - کاشان- سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از معدوم سازی 1.5 تن فراورده گوشتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان چهارشنبه به نقل از رضا کردی اعلام کرد: این فراورده های گوشتی در جریان بازرسی از یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی در شهرک صنعتی امیرکبیر جمع آوری و با دستور مقام قضایی معدوم شده است.
وی افزود: فراورده های معدوم شده شامل سوسیس، کالباس، پنیر پیتزا، طعم دهنده گوشت و مرغ بود که بدون رعایت استانداردها و از مواد اولیه غیرمجاز تهیه و آماده توزیع شده بودند.
سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اهمیت سلامت عمومی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام خرید فراورده های پروتئینی و گوشتی به برچسب تاریخ انقضای مصرف و مهر استاندارد یا بهداشت توجه کنند.
40 تن مواد خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته سال 1396 در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل کشف، جمع آوری و معدوم سازی شده است.
جمعیت افزون بر 465 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36373/15-تن-فراورده-گوشتی-در-کاشان-معدوم-شد
بستن   چاپ