پیام سپاهان
در جشنواره چشم انداز
چهار نسل ازهنرمندان اصفهان تجلیل شدند
شنبه 12 خرداد 1397 - 4:59:45 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان- چهار نسل ازهنرمندان اصفهان در مراسم اختتامیه جشنواره چشم انداز با موضوع انسان امید و آینده تجلیل شدند.
  این مراسم در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با حضور هنرمندان و مسؤولان برگزارشد.
احسان مشکلانی دبیر جشنواره چشم انداز  گفت: نزدیک به 2 سال است که این جشنواره موضوعی شروع به فعالیت کرده و نزدیک به یکهزار اثر به آن ارسال شده است.
وی افزود: در این 2سال سعی کردیم قسمت های مختلفی مثل بسته های آموزشی، کارگاه های آموزشی ، آماده کنیم و در اختیار هنرمندان قرار دهیم.
وی افزود: امسال از بین آثار گروه های مختلف 300 اثر در بخش های مختلف انتخاب و در نهایت 50 اثر برای داوری برگزیده شد.
مشکلانی گفت: این آثار دربخش سینمای مستند ، داستانی و انیمشین ، بخش گرافیک شامل پوستر و آثار حجمی ، بخش روابط عمومی و امور فرهنگی شامل اینفوگراف، شعر و مقاله و سایر بخش های هنری شامل عکاسی ، بازیگری و تئاتر بررسی شد.
مشکلانی اظهارکرد: درمراسم اختتامیه این جشنواره برای اولین باردر اصفهان از چهار نسل هنرمندان اصفهان برای اولین بار تجلیل شد.
وی گفت: نسل اول هنرجویان ممتاز هستند که آثار و رتبه های بالایی داشتند، نسل دوم اساتید برتر حوزه فرهنگ و هنر ، نسل سوم نسل پیشکسوتان طراز یک حوزه فرهنگ و هنر و نسل آخر نیز چهار نفر از هنرمندانی که بودند که در قید حیات نیستند .
رئیس دانشگاه فرهنگ وهنر اصفهان افزود: در این مراسم ازخانواده مرحوم پورصفا، تاج اصفهانی ، ارحام صدر و آقا ضیا امامی تجلیل به عمل آمد.
 جشنواره چشم انداز باهدف کشف چشم انداز های شغلی مطلوب و متناسب با فرد و جامعه در مرکز فرهنگ و هنر اصفهان وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجم تا یازدهم خرداد امسال در بخشهای مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.
در این رویداد هنری از مجموع هزار اثر رسیده به دبیرخانه ، 20 اثر به عنوان منتخب در طول برگزاری جشنواره ارائه شد.
  

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36427/چهار-نسل-ازهنرمندان-اصفهان-تجلیل-شدند
بستن   چاپ