پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:
شناخت مهارت‌های زندگی، حلقه مفقوده سیستم آموزشی
شنبه 12 خرداد 1397 - 10:50:11
سپاهان نیوز - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان شناخت مهارت‌های زندگی را حلقه مفقوده سیستم آموزشی دانست و گفت: مدیریت شهری باید همزمان با توسعه شهر به آموزش شهروندان و ارتقای سطح بینش و کیفیت زندگی آن‌ها بپردازد.
نصیر ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان و در حاشیه سلسله نشست‌های چهل چراغ اظهار کرد: شناخت بیشتر مهارت‌های زندگی یکی از راه‌های بهبود آن است که متأسفانه این موضوع حلقه مفقوده سیستم آموزشی است و مدیریت شهری به عنوان متولی بهبود کیفیت زندگی شهروندان، می‌تواند این کمبود را جبران کند.
ملت با بیان اینکه شهر زیست‌پذیر باید خلاق، موفق و توسعه یافته باشد، ادامه داد: شهروندانی می‌توانند شهری توسعه‌یافته بسازند که خودشان توسعه‌یافته باشند و ساختن انسان‌ها بر توسعه شهر اولویت دارد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری باید همزمان با توسعه شهر به آموزش شهروندان و ارتقای سطح بینش و کیفیت زندگی آن‌ها بپردازد و برنامه‌هایی مانند چهل چراغ می‌تواند پلکانی برای ورود به این حوزه باشد.
وی گفت: امیدوارم همه شهروندان با هر سطح از توان علمی و در هر سنی بتوانند حلقه مفقوده بهبود زندگی خود را شناسایی کنند، چون برخی اوقات یک تغییر کوچک می‌تواند نجات‌بخش زندگی یک فرد باشد.
وی با بیان اینکه متأسفانه در بین شهروندان با هر شرایط اقتصادی میزان رضایتمندی از زندگی کم است، اظهار داشت: قطعا بخشی از این عدم رضایتمندی به عدم شناخت و نداشتن مهارت‌های زندگی بر می گردد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید دوباره بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر گفت: اگر قرار باشد شهرداری اصفهان با برنامه‌هایی فضای شهر را متفاوت کند، باید با همه شهروندان در تمام محلات ارتباط برقرار کند که البته این کار کمی سخت است، اما امکان ارتباط با همه اقشار به صورت گام به گام و در برنامه بلندمدت وجود دارد.
وی ادامه داد: تا وقتی امکان مشارکت حضوری برای تمام شهروندان فراهم نیست، می‌توان از طریق فضای مجازی این موقعیت را فراهم کرد و اطمینان دارم اگر این اتفاق بیفتد با کمبود امکانات برای پاسخ به استقبال بالای مخاطبان روبه‌رو خواهیم شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36443/شناخت-مهارت‌های-زندگی،-حلقه-مفقوده-سیستم-آموزشی
بستن   چاپ