پیام سپاهان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
حمایت از کالای ایرانی به معنی پیشگیری از ناهنجاریهاست
شنبه 12 خرداد 1397 - 12:05:55
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنی پیشگیری از ناهنجاریها و جرایم و کاهش شمار زندانیان است.
روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان روز شنبه به نقل احمد خسروی وفا افزود: حمایت از کالای ایرانی همچنین به معنی حمایت از دست رنج ایرانی، بزرگ و گسترده کردن سفره مردم و سربلندی پدر ایرانی در مقابل خانواده است.
وی که در نشست بررسی راهکارهایی اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص حمایت از کالای ایرانی سخن می گفت ، تولید کننده، مصرف کننده و حاکمیت را سه ضلع اثرگذار در رونق تولید ملی دانست و افزود: هر یک از این سه اگر به درستی به وظایف خود عمل کنند، به هدف اصلی و نهایی خواهیم رسید.
وی حمایت از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از سرمایه گذاری در استان خبر داد وگفت: در دستگاه قضایی استان این اراده جدی وجود دارد که دستگیر تولید کننده و سرمایه گذار باشد و از کالای ایرانی همه جانبه حمایت کند و در این راستا در میز حمایت قضایی از سرمایه گذاری، هر گونه مشکلی حل و فصل و چاره اندیشی می شود.
وی قاچاق کالا وارز را مهمترین آفت و سد راه رسیدن به این اهداف دانست و گفت:دستگاه قضایی با همکاری سازمانها و نهادهای مرتبط، با جدیت با قاچاق مبارزه کرده و اشد مجازاتهای قانونی را برای قاچاقچیان اعمال خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان همچنین در جلسه ستاد اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان افزود: امنیت سرمایه گذاری از تمامی جهات در استان تضمین خواهد شد و دستگاه قضایی تصمیمات حمایتی و قضایی خود را در رابطه با بنگاه های اقتصادی گرفتار آسیب و خطر ورشکستگی و همچنین تسهیل در امر سرمایه گذاری را در قالب مصوبات این ستاد پیگیری و نظارت می کند.
خسروی وفا خاطرنشان کرد: فرآیند سرمایه گذاری فرآیندی طولانی و در عین حال دشوار برای سرمایه گذاران است و ضروری است با اتخاذ تدابیر لازم از سوی همه مسؤولان ذیربط مشکل متقاضیان سرمایه گذاری در کشور هر چه بیشتر تسهیل شود.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان افزود: در همین راستا پیشنهاد راه اندازی درگاه اینترنتی حمایت از سرمایه گذاری در سایت اختصاصی دادگستری استان به عنوان پل ارتباطی سرمایه گذاران با دستگاه قضایی، به منظور دریافت نظرات، پیشنهادها، طرح مشکلات و شکایات احتمالی در این جلسه طرح و مقدمات اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.
در این جلسه اسامی تعدادی از تولید کنندگان که دچار مشکلات مالی شده بودند طرح و تصمیمات لازم اخذ شد.
6994/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36451/حمایت-از-کالای-ایرانی-به-معنی-پیشگیری-از-ناهنجاریهاست
بستن   چاپ