پیام سپاهان
نوبت‌دهی اهدای خون اینترنتی شده است
شنبه 12 خرداد 1397 - 16:07:44
سپاهان نیوز - رئیس آموزش، برنامه‌ریزی و نگهداری خون سازمان انتقال خون اصفهان گفت: برای اهداکنندگان اختیار انتخاب زمان و مکان مورد علاقه برای اهدای خون با مراجعه به سایت سازمان انتقال خون ایران ایجاد شده است و بدون اتلاف وقت می‌توانند خون خود را اهدا کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، زهره مسائلی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه افراد به سازمان انتقال خون برای اهدای خون ممکن است افراد با معطلی، ازدحام و اتلاف زمان مواجه شوند. سیستم نوبت دهی اینترنتی به این منظور است که فرد می‌تواند از طریق این سیستم نوبت خود را رزرو کند و از صرف زمان برای رسیدن نوبت خود در سازمان جلوگیری کند.
وی ادامه داد: برای اهداکنندگان امکان انتخاب زمان مورد علاقه برای اهدای خون فراهم شده است و اهدا کنندگان بدون اتلاف وقت می‌توانند خون اهدا کند. افراد برای اخذ نوبت اینترنتی می‌توانند به سایت سازمان انتقال خون ایران ibto.ir با انتخاب قسمت طرح نوبت‌دهی اینترنتی و یا با مراجعه به سایت ebto.ir و انتخاب رزرو نوبت اهدا، نوبت خود را دریافت کنند.
رئیس آموزش، برنامه‌ریزی و نگهداری خون سازمان انتقال خون اصفهان تصریح کرد: افراد با انتخاب تاریخ و ساعت خالی مورد نظر و ثبت مشخصات شخصی و کد ملی و شماره تماس، پیامکی با عنوان موفقیت ثبت رزور در سازمان انتقال خون دریافت می‌کنند که کد رهگیری، زمان و مکان حضور در آن قید شده است.
مسائلی خاطرنشان کرد: فرد اهدا کننده با در دست داشتن کد رهگیری، در زمان و مکان مشخص شده می‌تواند اهدای خون خود را در بهترین حالت و بدون اتلاف وقت انجام دهد. امید است که جوانان از این طرح استقبال کنند. اگر فرد در زمان تعیین شده امکان حضور نداشته باشد هم می‌تواند با لغو رزور، زمان مناسب‌تری را برای اهدا انتخاب کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36482/نوبت‌دهی-اهدای-خون-اینترنتی-شده-است
بستن   چاپ