پیام سپاهان
اجرای قانون تعلیقی در فصل جاری فوتسال
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 13:41:04
سپاهان نیوز - رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: این که بازیکنان نمی‌توانند بعد از جام باشگاه‌های آسیا تا نیم فصل برای تیم‌هایشان در لیگ داخلی بازی کنند، قانون جدیدی نیست.
عباس ترابیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، پیرامون قانونی که بازیکنان ایرانی که در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کنند و نمی‌توانند تا نیم فصل برای لیگ ایران بازی کنند، اظهار کرد: در این جا بحث درباره دو قانون وجود دارد، یک بحث مربوط به جام باشگاه‌های آسیا است که گفته می‌شود بازیکنانی که بخواهند در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم دیگری بازی کنند باید از شش ماه قبل به باشگاه مورد نظر بپیوندند و قرار داد ببندند که این از قوانین Afc است که قرار است از سال آینده اجرا شود.
وی افزود: بحث دوم مربوط به لیگ داخلی است و قانون جدیدی هم نیست و در فوتبال و فوتسال دنیا اجرا می‌شود. یک باشگاه زمانی می‌تواند بازیکن بگیرد که پنجره نقل و انتقالات باز باشد، اگر باشگاهی بخواهد بازیکنی را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد هیچ اشکالی ندارد ولی زمانی که بازیکن دوباره بخواهد برای تیم خود بازی کند باید تا زمان باز شدن پنجره نقل وانتقالات صبر کند.
به گزارش ایسنا؛ حال چرا در سال‌های گذشته بازیکنان می‌توانستند بعد از اتمام جام باشگاه‌های آسیا در لیگ ایران بازی کنند ولی امسال اینگونه نیست، جای سؤال دارد که مسئولین کمیته فوتسال باید پاسخگوی این مسئله باشند چرا که اگر این قانون عملی شود تیم‌ها و بازیکنان ایرانی هر دو ضرر جدی می‌بینند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/36536/اجرای-قانون-تعلیقی-در-فصل-جاری-فوتسال
بستن   چاپ