پیام سپاهان
رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:
مسابقات جام رمضان در تقویم هیئت استان ثبت شد
يکشنبه 13 خرداد 1397 - 18:11:52
سپاهان نیوز - رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تفکر خدمت در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حاکم شده است. 
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مهدی تکابی در خصوص برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار داشت: با حضور یک استاد تمام ورزش و به نام همچون استاد ناظریان در راس ورزش شهرداری تفکر خدمت در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حاکم شده است.
وی ادامه داد: هیئت استان طی 2 سال گذشته مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان را با همکاری معاونت ورزش شهرداری برگزار کرده، استقبال زیادی از این مسابقات شده است و سعی می کنیم این تعامل ادامه پیدا کند.
رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: خوشحال هستم که این مسابقات به یک سنت حسنه در بخش ورزش اصفهان تبدیل شده و امیدوارم همانطور که اسم این مسابقات مزین به نام مولاعلی (ع) و حضرت زهرا (س) است، ورزشکاران ما از لحاظ اخلاق و رفتار به این دو بزرگوار تمسک پیدا کنند، نباید فقط جنبه ورزشی این مسابقات را در نظر بگیریم بلکه باید به ابعاد معنوی ورزش هم توجه بیشتری بکنیم.
تکابی در پایان افزود: در ابتدای سال که تقویم برنامه های هیئت تنیس روی میز استان را تنظیم کردیم این مسابقات به عنوان مسابقات رسمی در تقویم هیئت ثبت شد، این مسابقات در رنکینگ استان بسیار تأثیر گذار است و فرصت بسیار خوبی را به وجود آورده تا ورزشکاران بتوانند رنکینگ استانی خود را در این مسابقات افزایش دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37530/مسابقات-جام-رمضان-در-تقویم-هیئت-استان-ثبت-شد
بستن   چاپ