پیام سپاهان
همزمان با اولین شب قدر رمضان امسال
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گلپایگان برگزار شد
دوشنبه 14 خرداد 1397 - 11:45:42
سپاهان نیوز - اصفهان- مراسم ارتحال بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و آئین اولین شب قدر با حضور قشرهای مردم و مسئولان درحسینیه امامزاده هفده تن شهرستان گلپایگان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بامداد دوشنبه در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت (ع) و گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، به ویژگی ها و شاخصه های ایمانی و اعتقادی بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برای احیای اسلام و عمل به دستورات قرآن شکل گرفت و به پیروزی رسید.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام اضافه کرد: امام خمینی(ره) با تهذیب نفس، خودسازی، بندگی خدا، عمل به قرآن و ایستادگی مقابل مستکبران موفق شد در این انقلاب، دین خدا را به صحنه بیاورد و دنیا را متوجه اسلام ناب محمدی (ص) کند.
امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد:رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز در طول 29 سال رهبری همانند امام راحل با مجاهدت توانست انقلاب اسلامی را بخوبی هدایت و با ایستادگی در مقابل توطئه ها، آرمان های انقلاب اسلامی را حفظ کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان تلاش مستکبران بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی در دوران پس از پیروزی انقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گفت:هدف آمریکا و حامیانش دشمنی با اسلام و سیطره دوباره بر ایران است.
حجت الاسلام نکونام همچنین در آستانه روز قدس گفت :به فضل الهی مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با پاسخ دندان شکن، پیام مقاومت، ایستادگی و بصیرت خود را به یاوه گویی های آمریکا و رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.
شهرستان گلپایگان با بیش از90 هزار جمعیت،در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد
ت/7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37543/مراسم-سالگرد-ارتحال-امام-خمینی-(ره)-در-گلپایگان-برگزار-شد
بستن   چاپ