پیام سپاهان
24 هزار مترمربع زمین در آران و بیدگل آزادسازی شد
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 13:20:27
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل از آزادسازی نزدیک به 24 هزار مترمربع زمین دولتی از ابتدای سال 1397 تا کنون در این شهرستان خبر داد.
مجتبی آراسته روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش ریالی این زمین ها که امسال با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع و آزادسازی شده، نزدیک به 22 میلیارد ریال است.
وی افزود: تصرف غیرقانونی زمین های دولتی و ملی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده که اطلاع رسانی برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان غیرقانونی ضرورت دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اشاره به آزادسازی 160 هزار مترمربع از زمین های ملی در سال 1396 بیان کرد: سال گذشته 25 فقره پرونده آزادسازی تشکیل شد که رشدی 1.5 برابری نسبت به سال پیش از آن داشت.
او اضافه کرد: آران و بیدگل رتبه چهارم آزادسازی زمین ها را در استان اصفهان دارد و حفاظت بیش از پیش از زمین های دولتی به عنوان یکی از مصداق های بیت المال همچنان در دستور کار قرار دارد.
آراسته در ادامه با هشدار نسبت به گرفتاری در دام افراد سودجو، از مردم خواست پیش از هر گونه اقدامی برای خرید زمین و ملک استعلام های لازم را از واحد املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل دریافت کنند.
آران و بیدگل با 605 هزار هکتار وسعت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37558/24-هزار-مترمربع-زمین-در-آران-و-بیدگل-آزادسازی-شد
بستن   چاپ