پیام سپاهان
مسلمان: از ابتدا اولویت من ذوب آهن بود
پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 14:02:37
سپاهان نیوز - محسن مسلمان با ابراز رضایت از بازگشت به ذوب آهن گفت: امروز با قراردادی دوساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوستم و اطمینان دارم که با مدیریت خوب و آرامشی که در این باشگاه وجود دارد، روزهای خوبی را در اصفهان سپری خواهم کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محسن مسلمان ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت به تیم ذوب آهن اظهار کرد: از اینکه باردیگر در باشگاه ذوب آهن حضور دارم بسیار خوشحالم و امیدوارم فصل خوبی را در پیش داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده در باشگاه پرسپولیس و اینکه آقای برانکو رسما اعلام نمود که به من نیازی ندارد، با وجود پیشنهادهایی از باشگاه های سپاهان، تراکتورسازی و سایپا، اولویت اول من همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، ذوب آهن بود و امروز با قراردادی دوساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوستم و اطمینان دارم که با مدیریت خوب و آرامشی که در این باشگاه وجود دارد، روزهای خوبی را در اصفهان سپری خواهم کرد.
مسلمان در پایان گفت: در اردوهای اول تیم ملی با آقای امید نمازی کار کرده ام و خوشحالم که باز هم موقعیتی فراهم شد که در تیم فوتبال ذوب آهن و زیر نظر ایشان فوتبالم را ادامه بدهم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37589/مسلمان--از-ابتدا-اولویت-من-ذوب-آهن-بود
بستن   چاپ