پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت کاشان:
هدف صهیونیسم جهانی سلطه بر کشورهای اسلامی است
پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 16:42:39
سپاهان نیوز - کاشان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: هدف صهیونیسم و حامیان آنها در جهان چیرگی بر کشورهای اسلامی و سلطه به منابع و ثروت های این کشورهاست.
به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی روز پنجشنبه به خبرنگاران بیان کرد: آمریکا مهمترین عامل پشتیبانی از رژیم نژادپرست صهیونیست هاست و آنها در واقع فرزند نامشروع ایالات متحده در غرب آسیا هستند که منافعشان را بهم پیوسته تلقی می کنند.
وی افزود: ایالات متحده آمریکا چندی پیش سفارتش در سرزمین های اشغالی را از تل آویو به شهر قدس انتقال داد اما دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آن کشور با این اقدام پلید میزان اراده و انگیزه مسلمانان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را افزایش داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به پشتیبانی مالی، انسانی، تجهیزاتی، تسلیحاتی، نظامی و امنیتی آمریکا از اشغالگران قدس شریف اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیستی برای 70 سال بخشی از کشور فلسطین را اشغال کرده و مسلمانان تا زمانی که سرزمین فلسطین از ناپاکی این رژیم پوشالی زدوده نشود، از پا نخواهند نشست.
او با اشاره به حضور عده ای غاصب در لباس یهود و معتقد به کتابی آسمانی گفت: مردم فلسطین و جهان اسلام تا آخرین قطره خون مقابل صهیونیست ها ایستادگی خواهند کرد تا مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان، از چنگال اشغالگران رهایی یابد.
سرهنگ عمومهدی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر لزوم محو شدن این غده سرطانی گفت: مسلمانان سراسر جهان سالانه به همین علت با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین حمایت می کنند تا این نوید رهبری معظم انقلاب نیز که فرمودند تا 23 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت، محقق شود.
وی همچنین به عهدشکنی دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: آنها در این زمینه سابقه دارند و از بین بردن برجام به عنوان معاهده ای بین المللی از سوی دولتمردان پلید ایالات متحده کار جدیدی نیست و مردم شریف و انقلابی ایران با حضور پرمعنا در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یاوه گویی ها مشت محکمتری نسبت به سالهای گذشته بر دهان آمریکای غیر قابل اعتماد و دروغگو خواهند زد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به تهدیدهای دشمنان به ویژه شیطان بزرگ افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال به طور قطع نسبت به سال های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و جهان اسلام با حضوری پررنگ پایه های این رژیم جعلی اشغالگر قدس و حامیانش را متزلزل خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و از آن زمان مردم در بسیاری از کشورهای اسلامی (از ترکیه تا اندونزی و انگلستان) به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در این مناسبت تظاهراتی برپا می کنند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کاشان نیز فردا جمعه (18 خردادماه) ساعت 10 صبح از محل مجموعه فرهنگی شهدای بسیج واقع در جنب فرماندهی ناحیه مقاومت تا میدان معلم این شهر برگزار می شود.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37595/هدف-صهیونیسم-جهانی-سلطه-بر-کشورهای-اسلامی-است
بستن   چاپ