پیام سپاهان
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
حضور سیاسی اجتماعی مردم در روز قدس پیامی مهم برای سلطه جهانی دارد
جمعه 18 خرداد 1397 - 12:47:04
سپاهان نیوز - اصفهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت پرشور و شعور ملت ایران و حضور سیاسی اجتماعی مردم در راهپیمایی روز قدس با وجود مشکلات مختلف پیامی مهم برای سلطه جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر جمعه در مراسم روز جهانی قدس در مصلای اصفهان با نثار درود و سلام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره)، ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای غزه و شهدای حرم، و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلابی اسلامی اظهار داشت: حرکت عظیم مردم ایران در روز قدس یک حرکت عبادی سیاسی است.
وی با اشاره به اینکه بعد عبادی این حرکت با پشتیبانی آیات قرآن راجع به قدس شریف است، افزود: خداوند پیغمبرش را از مسجد از مسجد الحرام به سوی مسجد الاقصا مسیر داد و از آن جا معراج آن حضرت آغاز شد، قدس شریف مطابق روایات ما شهر بهشتی، شهر انبیا الهی و قبله مسلمین جهان است و پیامبر اکرم (ص) پیش از هجرت به سوی قدس نماز می گذاردند.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حمایت از قدس است پشتوانه سیاسی نیز دارد و از نظر ضوابط داخل کشور ما اصل سوم قانون اساسی بند شانزدهم حمایت جهانی از مستضعفان عالم رسالت قانونی ماست.
وی ادامه داد: حرکت پرشور و شعور مردم اصفهان در این هوای گرم با زبان روزه و طی کردن خیابان‌ها علیرغم مشکلات و مسائل مختلف مانند دغدغه آب و هوا و حضور در مصلای اصفهان جای تقدیر و تشکر دارد اما همه این مشکلات با تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور قابل حل است و حضور سیاسی اجتماعی شما پیامی برای سلطه جهانی دارد.
این خبر تکمیل می شود...

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37607/حضور-سیاسی-اجتماعی-مردم-در-روز-قدس-پیامی-مهم-برای-سلطه-جهانی-دارد
بستن   چاپ