پیام سپاهان
امام جمعه داران:
شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس زکات امنیت است
جمعه 18 خرداد 1397 - 13:55:39
سپاهان نیوز - اصفهان- امام جمعه داران گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، نوعی عبادت و زکات امنیت کشور است.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با ایرنا افزود: قدس متعلق به همه مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی این روز برای ما یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.
امام جمعه داران افزود: مسلمانان علاوه بر خیرات و مبرات ماه رمضان در جمعه پایانی این ماه مبارک، به منظور همدردی با مسلمانان تحت ستم غاصبان نژادپرست صهیونیستی، خود را به صفوف راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس می رسانند، تا بیداری آزادگان و آزادی اولین قبله مومنان را فریاد بزنند.
وی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد و تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و افزود: با توجه به فتنه گری ها و آشوب گری هایی که استکبار جهانی و در راس همه آن ها آمریکا و اسرائیل در منطقه به راه انداخته اند ؛ حضور گسترده و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضروری است.
حجت الاسلام سیاوشی افزود: قدس قبله اول مسلمین است و یکی از سه حرم مقدس الهی است که در چند دهه گذشته مورد ظلم ظالمان و ستم ستمکاران واقع شده و مردم مظلوم و صاحب حق فلسطین را سرکوب می کنند.
وی خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) با حکمت، روشن بینی و دوراندیشی حکیمانه ای که داشتند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و بر همه ما واجب است این یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب را پاس بداریم.
ت/9861 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37611/شرکت-گسترده-در-راهپیمایی-روز-قدس-زکات-امنیت-است
بستن   چاپ