پیام سپاهان
نماینده اردستان در مجلس:
انتقال سفارت آمریکا به قدس نشانه فنای رژیم صهیونیستی است
جمعه 18 خرداد 1397 - 16:16:40
سپاهان نیوز - کاشان- نماینده اردستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ایالات متحده آمریکا با انتقال سفارتش از تل آویو به شهر قدس قصد داشت از نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی جلوگیری کرده، به آن رسمیت ببخشد که در این راه ناکام ماند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز جمعه در جمع راهپیمایان اردستانی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) از سال ها پیش قیام علیه صهیونیست ها را آغاز کرد چرا که اشغال قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام (ص) از سوی این رژیم خونخوار، مانند غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی است که باید از بین برود.
وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی با شعار نیل تا فرات قصد داشت تا کشورهای اسلامی منطقه را به اشغال خود درآورد، اما امروز همچنان که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند رو به نابودی است و در سال های پیش رو از صحنه تاریخ حذف خواهد شد.
نماینده اردستان عنوان کرد: محور مقاومت با پیروزی بر گروه های تکفیری از جمله داعش توانست اقتدار خود در منطقه را به آمریکا و حامیانش نشان داده، آنها را در تنگنای همه جانبه قرار دهد که در این راستا روزهای بهتری برای محور مقاومت و ملت ستمدیده فلسطین پیش بینی می شود.
او اضافه کرد: دشمنان اسلام تلاش کردند با بهره گیری از گروه های جنایتکاری مانند داعش و ایجاد جنگ و کشتار در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و یمن امنیت اسرائیل جعلی را تامین کنند اما امروز شاهد به وجود آمدن گروه های بسیج مردمی در عراق و سایر کشورها در جهت استحکام جبهه مقاومت و نابودی این رژیم اشغالگر هستیم.
طباطبائی نژاد گفت: محور مقاومت امروز در منطقه غرب آسیا از هر زمان دیگری سربلندتر و قوی تر است و تا نابودی دشمنان مسلمانان همچنان به پیش می رود.
وی در ادامه به مسئله برجام و بد عهدی ایالات متحده اشاره کرد و افزود: توافق هسته ای تصمیمی ملی بود اما آمریکا دست از سر ما بر نداشت زیرا قصد سلطه کامل بر ایران را دارد که این آرزو را به گور خواهد برد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برای چیرگی بر تحریم ها عنوان کرد و گفت: اتکا به توان نیروی انسانی و ظرفیت های فراوان موجود در کشور راه رفع مشکلات است و لایحه هایی نیز در مجلس وجود دارد که باید با هوشیاری و کارشناسی بررسی شود.
راهپیمایان در ادامه این آئین از میدان امام (ره) تا میدان مسجد جامع اردستان با سر دادن شعارهایی در حمایت از محور مقاومت و آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل 70 سال اشغالگری، ستم و جنایت های اشغالگران قدس شریف و حامیان منطقه ای و جهانی آنها را محکوم کردند.
جمعه آخر ماه مبارک رمضان در سال 1358 از سوی حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس اعلام شد و از آن زمان مردم در نقاط مختلف کشور و بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، از ترکیه تا اندونزی و انگلستان به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در این مناسبت نسبت به برگزاری راهپیمایی اقدام می کنند.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37620/انتقال-سفارت-آمریکا-به-قدس-نشانه-فنای-رژیم-صهیونیستی-است
بستن   چاپ