پیام سپاهان
نکته ها و جلوهای روز جهانی قدس در اصفهان
جمعه 18 خرداد 1397 - 17:33:08
سپاهان نیوز - اصفهان- راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم اصفهان با جلوه های ویژه و نکاتی برجسته برگزار شد.
به گزارش ایرنا، این حضور حماسی راس ساعت 10 صبح امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سه مبدا مسجد الاقصی چهار راه فلسطین، مسجد الهادی میدان انقلاب، مسجد موسی بن جعفر(ع) و خیابان حکیم نظامی شهر اصفهان آغاز و راهپیمایان بعد از به هم پیوستن، به سمت مصلای بزرگ اصفهان حرکت کردند.
** برای نخستین بارمسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری تغییرکرد و با مسیرهای سال گذشته متفاوت بود.
** حضور اتباع خارجی با پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و پلاکارت های مرگ بر آمریکا و اسرائیل در یکی از مسیرهای راهپمایی روز جهانی قدس در اصفهان به چشم می خورد.
** مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ اصفهان محل سخنرانی وراهپیمایی روز جهانی قدس ازهمه طرف با ترافیک سنگینی همراه بود و حتی برخی از مردم وسایل نقلیه خود را در مسافت های طولانی پارک کردند تا در این مراسم حضور یابند.
** همانند هر سال حضور کودکان خردسال ، نوجوانان، جوانان، و سالمندان در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای مشترک جلوه هایی از همبستگی در چند نسل از انقلاب را به نمایش گذاشتند.
** هنرمندان استان به همراه کارگران، کارمندان و ورزشگاران با دردست داشتن پلاکارت هایی با مبانی بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و محکومیت رژیم نژاد پرست اسرائیل، تبلوری از حضور حماسی را به نمایش گذاشتند.
** دراین راهپیمایی شکلک هایی سردمداران رژیم صهیونیستی ترامپ توسط مردم به نمایش گذاشته شده بود.
** برخی از جوانان صورت های خود را با پرچم سه رنگ کشور رنگ آمیزی کردند و پلاکارت های با شعارجانم فدای رهبرهمراه با عکس رهبری و امام خمینی (ره) در دست داشتند.
** حضور عکاسان و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و مصاحبه با مردم و برخی از موسلان از جمله دیگر حاشیه های این مراسم بود.
** این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزارشد.
گ/8114 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37624/نکته-ها-و-جلوهای-روز-جهانی-قدس-در-اصفهان
بستن   چاپ