پیام سپاهان
بازتاب راهپیمایی روز قدس در مطبوعات اصفهان
شنبه 19 خرداد 1397 - 11:37:25
سپاهان نیوز - اصفهان- برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم روزه‌دار بازتاب گسترده‌ای در روزنامه های چاپ شنبه اصفهان داشت.
روزنامه 'کیمیای وطن' با انتخاب تیتر 'آزادی قدس نزدیک است' نوشت: راهپیمایی گسترده ملت انقلابی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه رمضان برگزار شد.
این روزنامه در ادامه افزود:مردم ایران اسلامی یک بار دیگر دوشادوش با امت اسلامی یکصدا بر ضد استکبار فریاد دادخواهی سر دادند و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها را خواستار شدند.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم با اشاره به برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس در اصفهان، به نقل از نماینده مردم اصفهان در جمع راهپیمایان این روز نوشت: ' روزی نماز جمعه را در قدس خواهیم خواند'.
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک افزود: روز قدس روز احیای اسلام است و همانگونه که رهبر فرمودند ، قدس پایتخت همیشگی فلسطین است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان و با حضور روزه داران، نوشت: 'اصفهان؛به رنگ قدس' .
روزنامه 'نصف جهان' هم با انتشار عکسی از راهپیمایی مردم روزه دار اصفهان با اشاره به برگزاری پر شورتر راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته، نوشت:امضای عهد قدیمی با مشت های گره کرده.
روزنامه 'سیمای شهر' هم با انتشار عکسی از راهپیمایی مردم روزه دار اصفهان با اشاره به راهپیمایی روز قدس نوشت:ایران هرگز برابر غرب تسلیم نمی شود.
سایر روزنامه ها و مطبوعات اصفهانی با عناوین و مضامین مشابه خبر راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان را منتشر کردند.
7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37644/بازتاب-راهپیمایی-روز-قدس-در-مطبوعات-اصفهان
بستن   چاپ