پیام سپاهان
یک فعال سیاسی اصولگرا:
حضور مردم در روز قدس مهر تأییدی بر موفقیت جبهه مقاومت بود
شنبه 19 خرداد 1397 - 12:14:39
سپاهان نیوز - دبیر مجمع اصولگرایان در استان اصفهان گفت: استکبار همه تلاش خودش را در طول سالهای گذشته برای ایجاد تغییر در سوریه و یمن انجام داد، اما تمام این تلاش‌ها ناکام مانده است. ثبات قدم مردم و ایستادگی نظام اسلامی و شکل گرفتن جبهه مقاومت در منطقه بهترین پاسخ برای استکبار جهانی بوده است.
علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص مهم‌ترین پیام راهپیمایی بزرگ مردم ایران در روز قدس، اظهار کرد: امسال با توجه به حوادث منطقه‌ای و جهانی و وضعیتی که در سرزمین‌های اشغالی بود حضور گسترده مردم در روز قدس ضرورت داشت که خوشبختانه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گسترده بود.
وی بابیان اینکه در شرایطی که آمریکا سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کرد این امر برای جهان اسلام قابل قبول نبود، افزود: در گذشته دولت‌های عربی ظاهر را حفظ می‌کردند، اما پشت پرده با استکبار جهانی و فرزند نامشروعش رژیم اشغالگر قدس تعامل و قول و قرارهایی داشتند. در سالهای اخیر این کشورها نقاب را از چهره برداشته‌اند و بی‌پروا به فلسطین پشت کردند و آرمان مردم فلسطین را نادیده گرفتند. فلسطین پاره تن جهان اسلام است، اما دولت‌های عربی با اسرائیل همکاری دارند و به این همکاری افتخار می‌کنند.
دبیر مجمع اصولگرایان در استان اصفهان تصریح کرد: در چنین شرایطی مسلمانان جهان باید به هوش باشند. خوشبختانه حمایت مردم ایران در طول چهار دهه پس از انقلاب قوت قلبی برای مسلمانان آزاده جهان و به ویژه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین بوده است. اولین پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس این است که موضوع فلسطین فراموش شدنی نیست و ملت مسلمان با تمام توان از این مردم ستمدیده حمایت می‌کنند.
باطنی گفت: با این حضور، مردم ایران این پیام را دادند که نسبت به سرنوشت مردم فلسطین و اشغالگری حساس هستند. پیام دیگر این راهپیمایی گسترده برای آمریکا بود که اگر با جابجایی یک کاغذ و یک دفتر به دنبال تغییر جغرافیایی منطقه هستید و یک رژیم جعلی را قصد دارید با انتقال سفارت به بیت‌المقدس مشروعیت ببخشید این امر مقبول ملت ایران و نسل‌های بعدی نخواهد بود.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: به هر حال اتفاقاتی در منطقه ورق خورده است که نقشه آمریکا برای خاورمیانه را نقش بر آب کرده است. استکبار همه تلاش خودش را در طول سالهای گذشته برای ایجاد تغییر در سوریه و یمن انجام داد، اما تمام این تلاش‌ها ناکام مانده است. ثبات قدم مردم و ایستادگی نظام اسلامی و شکل گرفتن جبهه مقاومت در منطقه بهترین پاسخ برای استکبار جهانی بوده است.
وی ادامه داد: جریان روز قدس و حضور گسترده ایرانیان در این راهپیمایی مهر تأییدی بر موفقیت جبهه مقاومت است. نکته مهم این است که این منطقه متعلق به مسلمانان است و مردم منطقه باید به سرنوشت منطقه خوشان حساس باشند و پیشگامی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف درس‌آموز بوده و برای کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان همواره پیام داشته است.
باطنی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با تحت فشار قرار دادن ایران و خروج از برجام مردم را از نظام و امت را از رهبری جدا می‌کنند و وضعیت داخلی را بر هم می‌ریزند، اما روز قدس نشان داد که مردم با مشت‌ها گره کرده تر و انسجام بیشتر در برابر بدخواهی و شرارت‌های شیطان بزرگ می‌ایستند و در برابر ظلم و زورگویی کوتاه نخواهند آمد.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37651/حضور-مردم-در-روز-قدس-مهر-تأییدی-بر-موفقیت-جبهه-مقاومت-بود
بستن   چاپ