پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان خبر داد:
تخصیص بودجه مدیریت شهری برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 10:26:38
سپاهان نیوز - اصفهان- عضو شورای شهر اصفهان گفت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر در جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی ردیف‌های بودجه‌ای و برنامه‌ریزی‌های شهری را مدنظر قرار داده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیراحمد زندآور صبح یکشنبه در حاشیه سلسله نشست های چهل چراغ با عنوان «میانبرهای زندگی، از تولد تا هفتاد سالگی» در مورد موضوع این نشست که تربیت فرهنگی بود، اظهار داشت: اینکه مردم دور یکدیگر جمع شوند و مباحث و چالش‌های فرهنگی و خرده‌فرهنگ‌ها را مورد بحث قرار دهند، می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد و این هم‌اندیشی‌ها چاره‌ای برای مهربان‌تر و متحدتر شدن مردم است.
وی با بیان اینکه بیش از 70 تعریف از کلمه فرهنگ وجود دارد، افزود: وقتی فرهنگ را بشناسیم و آن را به صورت عملیاتی در زندگی اجتماعی خود به کار ببندیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و رفاه، آرامش و امنیت بیشتری داریم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وقتی مباحث علمی چنین نشست‌هایی به صورت عملی و ملموس برای شرکت‌کنندگان تشریح می‌شود، در بهبود زندگی اجتماعی مردم بسیار تأثیرگذار است.
وی با بیان اینکه امیدوارم برگزاری چنین نشست‌هایی تداوم پیدا کند، ادامه داد: امیدوارم مسئولان به وظیفه اصلی خود که کمک به بهبود زندگی مردم است عمل کرده و قدم‌های بیشتری در این راه بردارند.
زندآور در مورد رویکرد شهرداری اصفهان در مورد مسائل اجتماعی و تحکیم خانواده تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در برنامه‌ریزی شهری مورد توجه قرار گرفت این بود که کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان در کنار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی قدم بردارد و مباحث اجتماعی و فرهنگی را هم در ردیف‌های بودجه‌ای و هم در برنامه‌ریزی‌های شهری مدنظر قرار داده‌اند.
وی با تأکید بر اختصاص بودجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آینده ادامه داد: این موضوع هم مورد توجه مدیریت شهری و هم برنامه‌ریزی شهری که در شورای اسلامی شهر اصفهان انجام می‌گیرد، قرار خواهد گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37695/تخصیص-بودجه-مدیریت-شهری-برای-کاهش-و-رفع-آسیب‌های-اجتماعی
بستن   چاپ