پیام سپاهان
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان خبر داد:
اعزام کاروان سلامت هلال احمر اصفهان به روستاهای گیلانغرب
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 13:28:13
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از خدمت رسانی 45 دندانپزشک داوطلب این جمعیت به روستاهای کم برخوردار استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی با تشریح اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: در قالب این کاروان سلامت 45 دندان پزشک به دهستان دیره اعزام شده و با استقرار 20 یونیت دندان پزشکی نسبت به ارائه خدمات درمانی به هموطنان ساکن در 15 روستای کم برخوردار این منطقه اقدام کردند.
وی با بیان اینکه دندان پزشکان داوطلب در مدت چهار روز مصادف با شب های قدر نسبت به ارائه خدمات اقدام کردند، یادآور شد: در این مدت 665 خدمت تخصصی دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، عصب کشی، پرکردن دندان، جرم گیری، ترمیم و... به 391 نفر از هموطنان ساکن در روستاهای این منطقه به صورت رایگان ارائه شد.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تاکید کرد: در یک حرکت خودجوش و داوطلبانه همچنین 140 سبد غذایی شامل برنج، خرما، روغن و گوشت گرم و مرغ توسط اعضای کاروان تهیه و با همراهی معتمدین و فرهنگیان شهرستان گیلانغرب در لیالی قدر درب منازل افراد نیازمند منطقه توزیع شد.
گفتنی است کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روز یکشنبه 13 لغایت جمعه 18 خرداد ماه در منطقه گیلانغرب استان کرمانشاه به ارائه خدمت به هموطنان زلزله زده پرداخت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37709/اعزام-کاروان-سلامت-هلال-احمر-اصفهان-به-روستاهای-گیلانغرب
بستن   چاپ