پیام سپاهان
خنکای هنر در گرمای خرداد
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 13:57:57
سپاهان نیوز - در این روزهای پایانی خرداد ماه فقط رنگ های زیبایی که هنر و هنرمند تولید می کند می تواند گرمای آن را به خنکای فرهنگی بدل کند، امروز وقتتان را برای رفتن به یکی از مراکز هنری آزاد کنید.
گالری نقش قلم نمایشگاه هنری تقویت صندوق حمایت از هنرمندان را از 20 خرداد ساعت 18.30 تا 20 تیر ساعت 17.30 تا 21 برگزار می کند.
دفتر تخصصی سینما و فرهنگسرای رسانه نشست "کافه نقد 54" را با اکران و نقد فیلم "The Post"یکشنبه 20 خرداد ساعت 17در سالن سوره برگزار می کند همچنین این دفتر امروز "شش فیلم شش نگاه" نقد سینمای مستقل جهان، نمایش فیلم "جزیره عریان" با نقد مجتبی اسپنانی را در کتابخانه مرکزی برای علاقه مندان برپا کرده است.
خانه تئاتر حوزه هنری نشست "پاتوق یکشنبه‌های تئاتر" نمایشنامه دلقکی که سیلی می‌خورد
یکشنبه 20 خرداد ساعت 18 برگزار می‌کند.
نمایشگاه نقاشی "روشنایی آب" با آثار اکبر نیکان پور از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در گالری متن برگزار می‌شود و تا 24 خرداد به روی علاقه مندان باز خواهد بود.
نقش‌خانه هنرهای سنتی نیز همچنان نمایشگاه "صنایع دستی قرآن را میدان نقش جهان برگزار می کند و تا 27 خرداد نیز آماده میزبانی از علاقه مندان است، ساعات بازدید این نمایشگاه از ساعت 10تا 18 است.
امروز سینما سپاهان فیلم‌های "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "عصبانی نیستم"، "تگزاس" و "مصادره" را اکران خواهد کرد. سینما فلسطین فیلم‌های "خجالت نکش"، "تگزاس" و "لاتاری" را اکران خواهد کرد. امروز فیلم‌های "آن سوی ابرها"، "جشن دلتنگی"، "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "خوک"، "عصبانی نیستم!"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "پاپ" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. فیلم های "تگزاس" و "لاتاری" نیز در سینما قدس اکران خواهد شد. سینما فرهنگیان نیز اکران فیلم "مصادره" و انیمیشن "فیلشاه" را خواهد داشت.
کد خبرنگار:13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37710/خنکای-هنر-در-گرمای-خرداد
بستن   چاپ