پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/
از نقد فیلم تا شعرخوانی و گالری
دوشنبه 21 خرداد 1397 - 16:17:08
سپاهان نیوز - کم کم خردادماه به روزهای آخر خود نزدیک می شود و گرما شدت خود را بیشتر از قبل می کند، رنگ آبی هنر، اما احساس خنکی را به شهر اصفهان باز خواهد گرداند، امروز از نقد فیلم تا شعر و گالری همه چیز در اصفهان برای تلطیف روح وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، جلسه شعر و داستان خوانی بیست‌وهفتم مثنوی معنوی امروز از ساعت 17 در خانه صفوی برگزار خواهد شد.
همچنین دفتر تخصصی سینما "شش فیلم شش نگاه" با نقد سینمای مستقل جهان، را با نمایش فیلم "مرد ترسیده" امروز 21 خرداد ادامه خواهد داد و در ساعت 17 در کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.
نمایشگاه نقاشی "روشنایی آب" با آثار اکبر نیکان پور از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در گالری متن برگزار می‌شود و تا 24 خرداد به روی علاقه مندان باز خواهد بود.
نقش‌خانه هنرهای سنتی نیز همچنان نمایشگاه "صنایع دستی قرآن" را میدان نقش جهان برگزار می کند و تا 27 خرداد نیز آماده میزبانی از علاقه مندان است، ساعات بازدید این نمایشگاه از ساعت 10تا 18 است.
امروز سینما سپاهان فیلم‌های "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "عصبانی نیستم"، "تگزاس" و "مصادره" را اکران خواهد کرد. سینما فلسطین فیلم‌های "خجالت نکش"، "تگزاس" و "لاتاری" را اکران خواهد کرد. امروز فیلم‌های "آن سوی ابرها"، "جشن دلتنگی"، "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "خوک"، "عصبانی نیستم!"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "پاپ" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. فیلم های "تگزاس" و "لاتاری" نیز در سینما قدس اکران خواهد شد. سینما فرهنگیان نیز اکران فیلم "مصادره" و انیمیشن "فیلشاه" را خواهد داشت.
کدخبرنگار:13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37773/از-نقد-فیلم-تا-شعرخوانی-و-گالری
بستن   چاپ