پیام سپاهان
زندگی نامه شهید حججی منتشر شد
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 11:53:41
سپاهان نیوز - اصفهان - کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم "محسن حججی" با عنوان "سرباز سربلند" توسط کانون فرهنگی و هنری اندیشه اصفهان منتشر شد.
گردآورنده این کتاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کتاب ;مذکور را نخستین اثر در معرفی ابعاد شخصیتی شهید حججی شامل مصاحبه با مادر، پدر، همسر و دیگر اعضای خانواده آن شهید عنوان کرد افزود: این کتاب همچنین حاوی دلنوشته ها، وصیت نامه، پیام و خاطرات شهید حججی است.
حسام خلیلی افزود: شهید حججی علاوه بر اینکه به عنوان پرچمدار شهدای بی سر در جهان معرفی شد شاخص شهید دهه هفتادی نیز هست.
خلیلی، هدف کلی از گردآوری و انتشار این کتاب را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: این کتاب به شکل مستند و براساس واقعیت های زندگی و ویژگی های شخصیتی شهید حججی برای آشنایی و معرفی مقام شهدا و ارزش شهید تهیه و تنظیم شده است.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که مرداد سال گذشته گروهک تروریستی داعش درسوریه پس از به اسارت درآوردن او سرازپیکرش جدا کردند.
شهید حججی از اعضای موسسه شهید احمد کاظمی بود که درمحرومیت زدایی درمناطق فقیر کشور حضور فعال داشت. از این شهید فرزندی دو ساله به نام علی به یادگارمانده است.
شهرستان نجف آباد با 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلو متری غر ب اصفهان قرار دارد . این شهرستان 2 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ت/6994 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37805/زندگی-نامه-شهید-حججی-منتشر-شد
بستن   چاپ