پیام سپاهان
مسابقات شطرنج جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به پایان رسید
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 14:01:08
سپاهان نیوز - اختتامیه این مسابقات یکشنبه شب بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در خانه شطرنج اصفهان واقع در خیابان محمد طاهر با حضور شطرنج بازان آقا و خانم برگزار شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، مسابقات شطرنج جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان به مدت 3 شب و با حضور 44 ورزشکار زن ومرد در خانه شطرنج اصفهان برگزار شد.
حسین گلشنی رییس هیئت شطرنج استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات را در 3 شب برگزار کردیم و به جهت اینکه بتوانیم استعدادیابی نیز داشته باشیم بیشتر از رده سنی نونهالان استفاده کردیم که اکثر این افراد از کلاسهای آموزشی ما به این مسابقات ورود پیدا کرده بودند.
وی ادامه داد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و افراد توانمندی شرکت کردند که در همین راستا هستی خسروی زیر 10 سال سال گذشته در مسابقات جهانی مقام سوم را کسب کرد و در این مسابقات هم توانست مقام اول را بدست بیاورد.
رییس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با استقبال بیشتر نونهالان همراه باشد و ما بتوانیم از تمام نقاط شهر استعدادهای شطرنج را پیدا کرده و تحت پوشش قرار بدهیم تا برای مسیرهای قهرمانی آماده بشوند.
گلشنی بیان داشت: سال گذشته این مسابقات را در قالب محلات و امسال با عنوان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار کردیم که در سالهای آینده نیز آماده همکاری با معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هستیم که امیدوارم بتوانیم به شکل گسترده‌تری مسابقات را برگزار کنیم.
در پایان مسابقات و در بخش مردان، منصور باصری، هادی آقاجانی و رضا کوهی در بخش آقایان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و امیرحسین سلیمی به عنوان برترین مربی، کامیار خسروی و آرین اعتمادی به عنوان فنی‌ترین بازیکنان و امیر صدرا صادقی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.
در بخش بانوان نیز هستی خسروی، مائده یوسفیان و ریحانه نجفی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند والهام کریمی به عنوان برترین مربی، پرنیا فتوحی و دینار مضانی به عنوان فنی‌ترین بازیکنان و هستی سلیمی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37817/مسابقات-شطرنج-جام-مولای-عرشیان-و-بانوی-قدسیان-به-پایان-رسید
بستن   چاپ