پیام سپاهان
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اصفهان:
ایثار یک حس خوب و ماندگار است
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 10:43:57
سپاهان نیوز - مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اصفهان گفت: جانبازان و مادران و خانوده شهدا به علت پدیده جنگ، به حمایت بیشتری نیاز دارند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ابراهیم مرتضوی شامگاه گذشته (سه‌شنبه) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: جانبازان، مادران و خانوده شهدا به علت پدیده جنگ، به حمایت بیشتری نیاز دارند. ایثار یک حس خوب و ماندگار است و باید در تحقق این شعار و توسعه و بهینه سازی خدمات، حرکت کنیم.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اصفهان ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با سیاست های خود در جهت ارائه مطلوب و بهینه سازی خدمات، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار را ثبت کرد. این موسسه غیر انتفاعی و وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اما دارای شخصیت حقوقی و سیستم اداری و آیین نامه های اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی مستقل است.
مرتضوی نژاد افزود: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در تمام استان های کشور در سطوح مختلف، ارائه خدمات می کند. خدمات این موسسه در حوزه فرهنگی، آموزشی، ورزشی، هنری، مشاوره ای، درمانی و توانبخشی است. همچنین شرایط مناسب، محیط شاد و پویا در جهت پر کردن اوقات فراغت خانواده های شهدا و ایثارگران در نظر گرفتیم.
وی با بیان اینکه در رشته های رزمی، بسکتبال با ویلچر، شنا جانبازان 70 درصد، مقام های قهرمانی کسب کردیم، خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی، کانون ها در چهار نقطه استان اصفهان در رشته های رزمی و فعالیت قرآنی و معارف مانند حفظ قرآن و احکام و تجوید، رشته های هنری مانند خوشنویسی، گلیم بافی و صنایع غذایی، کلاس های درسی و بازآموزی کنکور، آموزش زبان انگلیسی ارائه خدمات می کنند.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اصفهان ادامه داد: در مجموع 1700 نفر از این خدمات استفاده می کنند. هزار نفر از خانواده های ایثار گر نیز از خدمات نیم بها استفاده می کنند.
مرتضوی نژاد افزود: شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دانشگاه علوم پزشکی با موسسه همکاری می کنند، البته باید با حمایت و همیاری بیشتر این ارگان ها، بتوانیم به بازتوانی و بازگشت جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا به جامعه، کمک کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37855/ایثار-یک-حس-خوب-و-ماندگار-است
بستن   چاپ