پیام سپاهان
از اصفهان؛
نمایش «این ره که می‌روی» در همایش تئاتر مردمی خرداد برگزیده شد
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 10:44:08
سپاهان نیوز - اصفهان - نمایش «این ره که می‌روی» به کارگردانی محمدهاشم زاده در همایش سراسری تئاتر مردمی «خرداد رخ داد» که در پایتخت برگزار شد، در بخش صحنه‌ای برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی «خرداد رخ داد» با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و محیطی از هشتم تا 12 خرداد در تهران برگزار شد.
در این همایش سه نمایش از اصفهان شامل «شیرین و فرهاد، مدل57» به نویسندگی سعید خیرالهی و به کارگردانی پویان عطایی و «مأموریت ویژه» به نویسندگی حیدر رضایی و کارگردانی مجتبی خلیلی در این همایش حضور داشتند و تئاتر صحنه‌ای «این ره که می ‌ روی» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی محمد هاشم زاده نیز به روی صحنه رفت.
بدین ترتیب در اختتامیه این همایش نمایش «این ره که می‌روی» از اصفهان از جمله تئاترهای برگزیده در بخش صحنه‌ای بود، این نمایش برای نخسیتن بار در جشنواره فیلمنامه نویسی و تئاتر روح الله به روی صحنه رفته و جوایز بخش‌های مختلف را از آن خود کرده بود.
گفتنی است تئاتر «این ره که می‌روی»، با پرداختن موضوع روحانیت وابسته به بیگانگان به ویژه انگلیس و تقابل با فعالیت های روحانیون انقلابی لحظات جذابی از انقلاب اسلامی ایران و رهبری امام خمینی را به تصویر می کشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37859/نمایش-«این-ره-که-می‌روی»-در-همایش-تئاتر-مردمی-خرداد-برگزیده-شد
بستن   چاپ