پیام سپاهان
در پایان رقابت‌های اسکواش جام مولای عرشیان
حقیقت بر سکوی قهرمانی ایستاد
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 12:08:02
سپاهان نیوز - این مسابقات با حضور 16 ورزشکار آقا در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، اختتامیه مسابقات اسکواش آقایان جام مولای عرشیان سه شنبه شب، بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، حبیب اله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محسن رویگری رییس ورزش محلات معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان و مسئولین هیئت اسکواش استان اصفهان در آکادمی اسکواش شهید نصر برگزار شد.
این مسابقات با حضور 16 ورزشکار آقا در رده سنی آزاد و به صورت تک حذفی برگزار شد که در پایان علی حقیقت بر سکوی قهرمانی ایستاد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در این ایام شاهد برگزاری جام مولای عرشیان و مسابقات پر طرفدار و با نشاط هستیم و ورزشکاران و خانواده‌های زیادی درگیر این مسابقات شدند.
وی ادامه داد: اسکواش یکی از ورزش‌هایی است که کمتر شناخته شده اما این رقابت‌ها بسیار خوب بود و ورزشکاران و افرادی که این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند بسیار لذت بردند. امیدارم ورزش‌هایی که کمتر شناخته شده‌اند و البته پر تحرک هستند از جمله اسکواش، بیشتر مورد تبلیغ قرار بگیرند و زمینه‌هایی فراهم بشود که بیشتر ترویج پیدا کند.
نصر گفت: نزدیک به 7 یا 8 سالن اسکواش در اصفهان داریم و اگر تعداد این سالن‌ها که خیلی هم پر هزینه نیست افزایش پیدا کند با توجه به پتانسیل‌های خوب این رشته در اصفهان 
می‌توانیم شاهد موفقیت ورزشکاران شهرمان باشیم.
وی افزود: طبق آمار، نزدیک به 300 آقا و خانم در رشته اسکواش فعالیت می‌کنند و من امیدوارم این کار خوبی که در ایام ماه مبارک رمضان انجام شده، در طول سال هم ادامه پیدا کند.
وی اظهار کرد: رییس هیئت اسکواش با انگیزه بالا و جذب اسپانسر توانسته است بخشی از کاستی‌های این ورزش را از لحاظ اقتصادی برطرف کند. اسکواش همچون سایر ورزش‌ها در اصفهان آینده خیلی خوبی دارد.
در پایان این مسابقات، علی حقیقت مقام اول، امیر رضا شاکریان مقام دوم، محمد چنگانیان و سروش حقیقت مقام سوم مشترک را کسب کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37867/حقیقت-بر-سکوی-قهرمانی-ایستاد
بستن   چاپ