پیام سپاهان
سرپرست فرمانداری گلپایگان:
اولویت قرار دادن منافع مردم یکی از اهداف فرمانداری ها است
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 21:50:46
سپاهان نیوز - گلپایگان - سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: اولویت قرار دادن منافع مردم با ایجاد اتاق فکر باید یکی از اهداف فرمانداری ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری گلپایگان، با اشاره به اینکه پایین ترین سطح امنیت، امنیت فیزیکی و بالاترین امنیت، امنیت اقتصادی است که در جهت رفاه مردم بوده و آن اساس تشکیل حکومت هاست، اظهار داشت: بالاترین مرتبه امنیت، امنیت انسانی است که انسان ها به واسطه انسان بودن قابل احترام هستند و بر این مبنا انسان ها حق مخالفت، آزادی عقیده و بیان دارند.
وی افزود: امروز باید سنت شکنی کرده و از تکلیف صحبت کنیم و یادآور شویم همه دستگاه های اجرایی در تمامی حوزه ها پاسخگوی مردم باشند همانگونه که استاندار با شعار «کار، کار، کار» مشوق مدیران خود است ما نیز خود را باید متعهد بدانیم که 8 ساعت کار مختص کارمندان بوده و مدیری که بخواهد در سمت خود بماند باید شبانه روزش کار باشد زیرا پست مدیریت، خدمت است.
سرپرست فرمانداری گلپایگان با اشاره به اینکه کشورهای صنعتی پیشرفته اتاق مدیران را به روی صاحبان علم که به خلاقیت، نوآوری و توسعه و صاحبان سرمایه باز نگه می دارند، تأکید کرد: امروز باید به دست سرمایه دار بوسه زد و از او دعوت کنیم تا در جهت سرمایه گذاری به منظور ایجاد اشتغال یاری گر شهر و شهرستان مان باشد.
وی با تأکید بر اینکه جذب اعتماد عمومی وظیفه فرمانداری است، بیان داشت: رفتار سازمانی و در اولویت قرار دادن منافع مردم با ایجاد اتاق فکر باید یکی از اهداف فرمانداری ها باشد حتی اگر منصوب و مطلوب فرماندار نباشد و بر این اساس است که عقلانیت محدود به وجود نیامده و نظرات مخالف فرمانداری را نیز مد نظر قرار دهیم.
یارمحمدیان یکی از مشکلات اساسی کشور را عدم توجه به آینده و آینده پژوهی برشمرد و افزود: ما می توانیم آینده را بسازیم و تغییر دهیم و با استفاده از سناریوهای مختلف در امور جاری هر ساله شهرمان چاره اندیشی و برنامه ریزی داشته باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37903/اولویت-قرار-دادن-منافع-مردم-یکی-از-اهداف-فرمانداری-ها-است
بستن   چاپ