پیام سپاهان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:
مقدمات ایجاد 74 هزار شغل در اصفهان برنامه ریزی شده است
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 21:50:51
سپاهان نیوز - گلپایگان- معاون سیاسی - امنیتی استانداری اصفهان گفت: اصفهان به منظور ایجاد 74 هزار شغل طی سال جاری با حذف برخی تشریفات مقدماتی نسبت به جذب سرمایه گذاران، هدف های مهمی را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید حمیدرضا طباطبایی نائینی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری گلپایگان و تکریم از سرپرست سابق که عصر چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان گلپایگان با تکیه بر مدیران توانمند هر روز سربلندتر و مقتدرانه تر اداره شود، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه شرایط آرامی که همه مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... به آرامی پشت سر گذاشته شود را شاهد نبودیم.
وی افزود: علیرغم هجمه های دشمنان که هر روز با حملات، تنش و یاوه گویی مواجه هستیم و محاصره اقتصادی تحریم ها شرایط نامناسبی را رقم می زند باید متوجه توطئه جدید دشمنان به ویژه امریکا باشیم که با هدف ضربه به آرمان و رهبری، برنامه ریزی دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان اصفهان تأکید کرد: به منظور مقابله با تهدید دشمنان تدابیر مهمی اندیشیده شده است منتهی نیاز به همدلی بیش از پیش مردم و مسئولین و تلاش همه جانبه آنها دارد و بدانیم وقتی دشمن سنگین تر وارد می شود باید اختلاف نظر را محدود کنیم و با همدلی و همراهی و وحدت کلمه دولت، دستگاه قضایی، مجلس و مردم در یک صف تحت زعامت مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه چه بسا در آینده فشارهای بیشتری به کشور وارد شود، افزود: لازم است علیرغم این هجمه ها مواجه با وقفه نشده و برای مقابله با تهدیدات، هدف های متعالی را به منظور ایجاد شرایط ایده آل در کشور فراهم کنیم.
طباطبایی نائینی با اشاره به برنامه ریزی استانداری اصفهان در راستای اشتغال بیان داشت: استان اصفهان به منظور ایجاد 74 هزار شغل طی سال جاری با حذف برخی تشریفات مقدماتی نسبت به جذب سرمایه گذاران، هدف های مهمی را دنبال می کند و طبق این برنامه ها تعداد زیادی از پروژه های سرمایه گذاری مربوط به شهرستان گلپایگان است که امیدواریم با به کارگیری آنها تا آنجا که می توانیم راه حل پیدا کرده و با استفاده از قوانین به مردم کمک کنیم.
وی در پایان با اشاره به سوابق فعالیتی حسین یارمحمدیان به عنوان سرپرست فرمانداری گلپایگان اظهار امیدواری کرد وی با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان گلپایگان مسیر پیشرفت و تعالی را در رفع معضلات و مشکلات پیش رو بردارد.
«رفتار عاقلانه و تلاش مجاهدانه» رمز موفقیت مدیریت است
در ادامه امام جمعه گلپایگان طی سخنانی ضمن تجلیل از حسین فراست فرماندار سابق شهرستان و تقدیر از وی به لحاظ وقت شناسی حضور در جلسات اظهار داشت: بهترین نصیحتی که در راستای تعهدات باید داشته باشیم، توجه به عهدنامه حضرت امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر است.
وی با بیان گوشه هایی از عهدنامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر تصریح کرد: خداوند متعال هر جباری را به ذلت می کشاند و هر خودپسندی را بی ارزش می کند لذا مدیران باید انصاف را در کار رعایت کرده که گرفتار ظلم نشوند زیرا هر کس به بندگان ظلم کند با خدا دشمن می شود و کسی که خدا با آن دشمنی کند حجتش از بین می رود.
آیت الله سید علی طهماسبی در راستای فعالیت حسین یارمحمدیان به سمت سرپرست فرمانداری گلپایگان خواستار اتخاذ دو امر مهم «رفتار عاقلانه و تلاش مجاهدانه» به منظور موفقیت در سکانداری مدیریت سیاسی و اجرایی شهرستان شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37905/مقدمات-ایجاد-74-هزار-شغل-در-اصفهان-برنامه-ریزی-شده-است
بستن   چاپ