پیام سپاهان
یارمحمدیان به عنوان سرپرست فرمانداری گلپایگان معرفی شد
پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 12:22:39 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - گلپایگان،اصفهان- حسین یار محمدیان در جلسه شواری اداری شهرستان گلپایگان و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
  در این مراسم که عصر چهارشنبه درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از زحمات حسین فراست فرماندار اسبق و محمد رضا توسلی سرپرست قبلی فرمانداری تقدیر شد.
حسین یار محمدیان سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان، سابقه خدمت در استانداری و ادارات تابعه را داشته و دانش آموخته دکتری علوم سیاسی از دانشگاه اصفهان و از خانواده شهدا و جانبازان است.
وی بنا به پیشنهاد استاندار اصفهان در حکمی از سوی وزیر کشور به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان منصوب شده است .
درمراسم معارفه سرپرست فرمانداری گلپایگان، معاون سیاسی استانداری اصفهان در سخنانی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص توطئه اخیر آمریکا با وضع تحریم های جدید گفت: در شرایط کنونی برای عبور از برخی مشکلات و شکست توطئه ها، همه مسئولان باید با وحدت و همدلی تحت زعامت رهبری معظم انقلاب در خدمت رسانی و رضایتمندی مردم و ایجاد اشتغال تلاش کنیم.
سید حمیدرضا طباطبایی نائینی با اشاره به پیش بینی ایجاد 74 هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان افزود: بخشی از این اشتغال مربوط به پروژه هاست که ایجاد اشتغال با فراهم کردن تسهیل در سرمایه گذاری و دور شدن از تشریفات و مقررات زاید برای شهرستان گلپایگان نیز فراهم است.
علی بختیار نماینده مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان گلپایگان ع یکی از قطب های کشاورزی، دامپروری و صنعتی استان اصفهان محسوب می شود، بر لزوم تامین سند حقابه بخش کشاورزی از سد کوچری، تسهیل بیشتر برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان گلپایگان تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی امام جمعه گلپایگان و حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی امام جمعه گلشهر
نیز در سخنانی جداگانه با قدردانی از تلاش حسین فراست فرماندار سابق و محمد رضا توسلی سرپرست قبلی فرمانداری برای یار محمدیان سرپرست جدید فرمانداری برای خدمت رسانی به مردم این خطه آرزوی موفقیت کردند.
 محسن مهرعلیزاده در حکم حسین یارمحمدیان بعنوان سرپرست فرمانداری گلپایگان ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار (ع) در عمل به وظایف قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.
خاطرنشان می شود ` یار محمدیان ` پیش از این در استانداری اصفهان فعالیت داشت و جایگزین ` محمد رضا توسلی ` سرپرست سابق فرمانداری گلپایگان منصوب شد.
همچنین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان عصر چهارشنبه در بدو ورودبه گلپایگان در جمع مسئولان محلی با حضور در گلزار شهدا با خواندن فاتحه، گلگذاری و عطر افشانی قبور به شهدای این خطه اداء احترام کردند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری متری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37907/یارمحمدیان-به-عنوان-سرپرست-فرمانداری-گلپایگان-معرفی-شد
بستن   چاپ