پیام سپاهان
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان:
نماز عید فطر در 188 امامزاده استان اصفهان برپا می شود
پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 14:05:53
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: صبح روز عید سعید فطر، نماز این عید در 188 امامزاده استان اصفهان برپا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عید فطر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که هر ساله به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر عید فطر، تلاش کردیم زمینه و بستری برای حضور و مشارکت بیشتر مردم فراهم شود و در همین راستا در 188 بقعه متبرکه و امامزاده، نماز عید فطر برپا می شود.
وی بیان داشت: از آنجائیکه امامزاده ها تنها منحصر به برگزاری مراسم های مذهبی نیستند و به شکل قطب های فرهنگی مبدل شده اند بنابراین تمرکز را روی انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی قرار دادیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در تمامی شهرستان ها مردم می توانند علاوه بر مساجد به امامزاده های نزدیک محل زندگی خود مراجعه و در نماز باشکوه عید فطر مشارکت کنند.
وی اعلام کرد: سر دادن تکبیر و شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان، قرائت دسته جمعی دعا، برپایی نماز عید و قرائت خطبه از سوی ائمه جماعات از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در آیین جشن روز عید فطر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37925/نماز-عید-فطر-در-188-امامزاده-استان-اصفهان-برپا-می-شود
بستن   چاپ