پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
ایران باید از موضع قدرت شرایط را بر دشمن تحمیل کند
جمعه 25 خرداد 1397 - 11:13:04
سپاهان نیوز - کاشان- امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و تیم مذاکره کننده باید با قدرت و نگاه تحقیرآمیز به دشمن، شرایط را بر آنها تحمیل کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر در کاشان بیان کرد: دشمن فاقد خدا، فرهنگ، اقتصاد و خانواده بوده و به واقع هیچ ندارد، از این رو مذاکره پایاپای با آنها بدون برکت است و جز تلف کردن وقت هیچ سودی نخواهد داشت.
وی افزود: ایران اسلامی نیاز به قدرت های پوشالی و ورشکسته ندارد زیرا تنها در اندیشه خدمت کردن به مردم است و قوای سه گانه در پیشگاه ملت ایران باید به دنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مبارزه با ناهنجاری های فرهنگی باشند.
امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: مسئولان باید سرباز ملت، دین، انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و افتخار آنان خدمت به مردمی شریف و شجاع با برخورداری از سرمایه هایی مانند جوانی، ایمان، وحدت، بصیرت و دانش است.
او همچنین با اشاره به دیدار رهبر کره شمالی و رئیس جمهوری آمریکا گفت: رهبر آن کشور که برای آمریکا خط و نشان می کشید، دیدار را به تاخیر انداخت تا با دست پر در آن شرکت کند.
اسلامی تبار ادامه داد: این دیدار نه تنها هیچ فایده ای برای آمریکا نداشت و مجبور به عقب نشینی از پیش شرط هایش شد، بلکه دونالد ترامپ در این دیدار نه توانست رهبر کره شمالی را تحقیر و تهدید کند و نه به دلیل توان موشکی و هسته ای توانست شرطی را بر آنها تحمیل کند.
وی توان موشکی کره شمالی را تنها برگ برنده رهبر آن کشور عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران افزون بر این توان، از مردمی وفادار به نظام، دارای قدرت ایمان، توانایی اقتصادی و نظامی است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37942/ایران-باید-از-موضع-قدرت-شرایط-را-بر-دشمن-تحمیل-کند
بستن   چاپ