پیام سپاهان
امام‌ جمعه خمینی ‌شهر:
مجامع بین المللی از جنایات آل سعود غافل شده اند
جمعه 25 خرداد 1397 - 15:08:22
سپاهان نیوز - خمینی شهر، اصفهان - امام‌ جمعه خمینی ‌شهر گفت: آل سعود در تجاوز به یمن در حال انجام جنایت های بزرگی هستند که این جنایات مورد غفلت مجامع بین المللی قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا حجت ‌الاسلام و المسلمین " عباس رحیمی " روز جمعه در خطبه نماز عید فطر در خمینی شهر تصریح کرد: مجامع بین المللی از جمله سازمان حقوق بشر به عمد چشم خود را بر جنایات آل سعود در تجاوز به یمن بسته اند.
وی با اشاره به اینکه پس از تجاوز عربستان، میلیون ‌ها نفر از مردم بی‌ گناه یمن مورد تهدید انواع بیماری‌های واگیردار و قحطی قرار گرفته اند ادامه داد: مجامع بشری و بین‌المللی فعالیت خود را فقط به دادن گزارش محدود کرده اند و اقدام عملی و جدی برای محاکمه سران آل سعود به ‌عنوان جنایتکاران جنگی نمی کنند.
امام‌جمعه خمینی‌ شهر در ادامه سخنان خود با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد کشاورزی گفت: مجلس باید قوانین خوبی را برای حمایت از بخش کشاورزی تهیه و تصویب کند.
حجت ‌الاسلام رحیمی همچنین خواستار حمایت کشاورزان از سوی دولت و مجلس شد و گفت: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید با تدبیر و حمایت از کشاورزان و دامداران، زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی در کشور را بیش از پیش فراهم کنند.
امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه هدف از تأسیس سازمان جهاد سازندگی برنامه ریزی برای حل مشکلات این بخش و رسیدن به خودکفائی و بی نیازی از واردات مواد غذائی و محصولات کشاورزی بوده است تصریح کرد: امروز کشاورزان، دامداران و فعالان بخش کشاورزی وضعیت خوبی ندارند و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود.
شهرستان خمینی شهر با حدود 300 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7145/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37955/مجامع-بین-المللی-از-جنایات-آل-سعود-غافل-شده-اند
بستن   چاپ