پیام سپاهان
شور، شادی و شلوغی ازخانه ها تا خیابانهای نصف جهان
شنبه 26 خرداد 1397 - 01:33:25
سپاهان نیوز - اصفهان - لحظاتی پس از غلبه تیم ملی فوتبال ایران بر مغرب، موجی از شور، شادی و شلوغی خانه ها، کوچه پس کوچه ها و خیابان های کلانشهر اصفهان و نقاط مختلف این استان را فرا گرفت.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، پیروزی غرورآفرین یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان بر تیم مغرب، یکی از تیم های سرسخت عرصه فوتبال جهان، شادی عید فطررا دو چندان کرد و موجی از شور و شادی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان را در تمامی نقاط کلانشهر اصفهان براه انداخته است .
با گذشت بیش از سه ساعت ازپیروزی بیادماندنی تیم مقابل تیم مغرب، خیابانها، میادین ومعابر شهر اصفهان بویژه مناطق مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به زاینده رود همچنان شاهد حضورشادمانه مردم بویژه جوانان اصفهانی و موجی سرور و خوشحالی است .
در تمامی مسیرها و خیابانهای شهر ترافیک سنگین خودروها حاکم است و در مناطق مرکزی امکان تردد خودروها وجود ندارد، صدای بوق و شیپور شادی همچنان بگوش می رسد و مردم با پخش شربت و شیرینی و پایکوبی این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گویند.
میادین و خیابان های اصلی کلانشهر اصفهان از جمله دروازه شیراز (میدان آزادی)، میدان بزرگمهر، میدان انقلاب، پل خواجو، سی و سه پل و خیابان های حاشیه پارک های این شهر مملو از جمعیت است.
حضور پر رنگ و گسترده خانواده ها و روشن کردن فشفشه و آتش بازی نیز زیبایی خاصی به خیابان های اصفهان بخشیده است.
حضور مردم اصفهان در سطح شهر حاکی از آن است که این جشن و پایکوبی تا بامداد روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.
ت/ 6020 / 7153 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37957/شور،-شادی-و-شلوغی-ازخانه-ها-تا-خیابانهای-نصف-جهان
بستن   چاپ