پیام سپاهان
مدیرعامل سپاهان مطرح کرد؛
امیدواری سپاهان به موفقیت در لیگ برتر/ شرایط فوتبال بهتر می‌شود
شنبه 26 خرداد 1397 - 16:45:03
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدوار هستم که امسال با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه، بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود تابش دقایقی پیش در نشست خبری پیش از آغاز تمرینات تیم سپاهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این تیم اصفهانی اظهار داشت: باید به امیر قلعه‌نویی به سبب بازگشتش به تیم سپاهان تبریک بگویم و امیدوار هستم که امسال با حضور او شرایط تیم ما بهتر شود.
وی با بیان اینکه امروز دو میهمان ارزشمند نیز در جمع ما حضور دارند، ادامه داد: کیومرث فرحناک، بازیکن قدیمی سپاهان و از پیشکسوتان این تیم و همچنین حسام فتاحی، از قدیمی‌های سپاهان که چهره‌هایی ارزشمند هستند، امروز در جمع ما حضور دارند.
مدیرعامل سپاهان ادامه داد: خوشحال هستیم که این دو بازیکن قدیمی سپاهان در حال حاضر در کنار ما هستند و تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی هیئت مدیره و مصوبه آن، از آنها در زمینه مربیگری نیز استفاده کنیم.
تابش با اشاره به موفقیت تیم ملی در مسابقات خود افزود: خوشحال هستیم که روز گذشته تیم ملی مقابل مراکش به پیروزی رسید و امیدوارم با کسب امتیاز در بازی دوم، زمینه صعود تیم ملی از گروهش فراهم شود زیرا این پیروزی‌ها، شرایط بهتری را برای فوتبال کشورمان رقم خواهد زد.
این خبر تکمیل می شود...

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37964/امیدواری-سپاهان-به-موفقیت-در-لیگ-برتر--شرایط-فوتبال-بهتر-می‌شود
بستن   چاپ