پیام سپاهان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:
اجرای برنامه های عرصه محور برای همه شهروندان اصفهانی در تابستان
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 10:48:38
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه های تفریحی و فرهنگی عرصه محور به صورت رایگان برای همه شهروندان اصفهانی در ایام تعطیلات تابستانی خبر داد.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکردهای سازمان فرهنگی تفریحی اصفهان در اجرای برنامه های متناسب با اهداف سازمان در ایام تعطیلات تابستانه اظهار داشت: ما در تلاش برای تامین سه مسئله هستیم که در مرحله اول حقوق فرهنگی شهروندان اصفهانی تامین شود به این معنی که شهروندان بتوانند طی کمترین مساحت و زمان ممکن به خدمات فرهنگی در شهر برسند.
وی ادامه داد: دومین مورد ترویج عادلانه خدمات فارغ از فاصله طبقاتی است که موجب بهره مندی همه شهروندان از برنامه های تفریحی شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین مورد که خیلی حائز اهمیت است فراهم کردن زمینه خلاقیت در شهر اصفهان برای ایجاد شهر خلاق است، ابراز داشت: این کار زمینه های پرورش جامعه ای خلاق را نیز فراهم می کند.
وی در ادامه اضافه کرد: اوقات فراغت معانی متفاوتی دارد برخی اوقات فراغت را پرکردن زمانی که فرد فارغ از فعالیت و کار است می دانند، اما برخی معتقد اند اوقات فراغت زمانی است که موجب شکوفایی فرد و استعدادهای او می شود.
عیدی افزود: اوقات فراغت به صورت انفرادی وجود دارد که تماشای تلویزیون است و باعث افسردگی می شود و نوعی دیگری از اوقات فراغت خیابان گردی هاست که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی می شود و از دیگر تعاریف اوقات فراغت می توان از فراغت فعال نام برد که سازمان فرهنگی تفریحی سعی دارد فعالیت فراغت شهروندان را فراهم کند که در حوزه های ورزشی و فرهنگی با این نگاه وارد برنامه ریزی شده ایم.
وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از برنامه های سازمان عرصه محور است که شهروندان می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند و بخشی دیگر از برنامه ها حوزه کلاس هاست که طبق مصوبات شورای شهر برنامه ریزی و اجرا شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پایان گفت: اولویت اصلی سازمان ما ایجاد شادی و نشاط در شهر با اجرای برنامه های عرصه محور است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/37990/اجرای-برنامه-های-عرصه-محور-برای-همه-شهروندان-اصفهانی-در-تابستان
بستن   چاپ