پیام سپاهان
سرمربی ذوب‌آهن:
خوشحالم بالاخره در شهر خودم سرمربی گری می‌کنم/ قهرمانی هدف اصلی
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 13:23:14
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی ما امسال کسب قهرمانی است، گفت: خوشحالم بالاخره در شهر خودم سرمربی گری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر ، امید نمازی صبح یکشنبه، در مراسم معارفه خود در جمع بازیکنان ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: چند سالی بود که بحث حضور من در ذوب‌آهن مطرح بود، اما شرایط به گونه ای رقم خورد که در فصل جدید بتوانم در کنار ذوب‌آهن ودر شهر و باشگاه پدری‌ام حضور داشته باشم.
وی با تقدیر از تلاش‌های امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با اشراف کامل از بازیکنان و باشگاه، پیشنهاد سرمربی‌گری ذوب‌آهن را قبول کردم و امسال با هدف قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا جلو می‌رویم.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: تعداد زیادی از بازیکنان تیم را می‌شناسم. باید با تلاش بیشتر به اهدافمان برسیم و از امروز با ذهنیت قهرمانی و برای قهرمانی خواهیم جنگید.
ابوذر صفرزاده، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پس از توافق با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به این تیم اصفهانی پیوست.
این بازیکن که مورد نظر امید نمازی، سرمربی سبزپوشان اصفهانی قرار گرفته بود، با عقد قراردادی 3 ساله، راهی این تیم اصفهانی شد.
ذوب‌آهن تاکنون قرارداد قاسم حدادی‌فر، محمدباقر صادقی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و وحید محمدزاده با مسعود حسن‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا حبیب‌زاده، محسن مسلمان و ابوذر صفرزاده به توافق رسیده است.
تیم فوتبال ذوب‌آهن تمرینات خود برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از روز دوشنبه آغاز می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38013/خوشحالم-بالاخره-در-شهر-خودم-سرمربی-گری-می‌کنم--قهرمانی-هدف-اصلی
بستن   چاپ