پیام سپاهان
/ پایان نامه/
تاثیر مثبت قابلیت های استراتژیک بر عملکرد کارکنان
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 15:24:06
سپاهان نیوز - نتایج یک تحقیق نشان می دهد اجماع کارکنان و قابلیت های استراتژیک بر عملکرد کارکنان تاثیری مثبت و معنی دار دارد. همچنین انعطاف پذیری استراتژیک تاثیری معکوس بر عملکرد کارکنان دارد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، بهرنگ زراسوند دانشجو کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی در پایان نامه خود به "بررسی رابطه اجماع کارکنان و مدیران در اجرای استراتژی با عملکرد کارکنان" پرداخت.
مدیریت استراتژیک شامل تدوین و اجرای استراتژی است. امروزه بسیاری از شرکت ها به دلایل مختلف مانند عدم همکاری کارکنان و مدیران در اجرای استراتژی یا عدم اجماع کارکنان و مدیران، عدم شناخت و عدم استفاده از قابلیت های استراتژیک سازمان و همچنین عدم انعطاف پذیری استراتژیک لازم در مواجه با فرصت ها و تهدیدهای محیطی، متحمل هزینه های مالی و غیرمالی بسیاری می شوند.
این پژوهش با اندازه گیری کمی متغیرهای بالا، تاثیر مستقیم و غیرمستقیم آنها را بر عملکرد کارکنان مورد بررسی داد.
نتایج نشان داد اجماع کارکنان و قابلیت های استراتژیک بر عملکرد کارکنان تاثیری مثبت و معنی دار دارد. همچنین انعطاف پذیری استراتژیک تاثیری معکوس بر عملکرد کارکنان دارد، لذا زمانی که تاثیر اجماع کارکنان و قابلیت های استراتژیک با واسطه انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد کارکنان مورد بررسی قرار گرفت، بنابراین نتایج حاکی از تاثیر معکوس بر عملکرد کارکنان بود.
به گزارش ایسنا؛ این پایان نامه با راهنمایی حسین رضایی دولت آبادی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دفاع شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38028/تاثیر-مثبت-قابلیت-های-استراتژیک-بر-عملکرد-کارکنان
بستن   چاپ