پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی:
انتشار اوراق را در دستور کار قرار دهیم
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 17:56:06
سپاهان نیوز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: تلاش می کنیم انتشار اوراق را در دستور کار قرار دهیم تا 500 میلیون تومان کسری نقدینگی در اجرای پروژه ها تامین شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مرتضی لطفی امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن در عرصه صنعت فولاد بالندگی ایجاد می کند و زمانی که این مجموعه را به تامین اجتماعی واگذار کردند در واقع گوشت را به مسلخ بردند.
وی با بیان اینکه ذوب آهن دانشگاه تربیت نیروی انسانی متخصص بوده است، افزود: متعقد هستم که کارگران در توسعه صنعت نقش دارند، اما بهره ای از آن نمی برند و مدیران باید برای رفاه کارگران تلاش کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه این مجموعه نقش اساسی در توسعه صنعت کشور داشته است، ادامه داد: روزی ما آرزوی 500 هزار تن فولاد داشتیم، اما امروز به دنبال 40 میلیون تن فولاد هستیم.
لطفی افزود: خوشبختانه مجلس در بودجه 1397 بندی را تصویب کرده که در آن همه بدهی بانکی ذوب آهن را با بانک مرکزی تهاتر کنیم که 600 هزار میلیارد تومان بدهی جبران می شود. همین جا اعلام می کنم که طرح های در دست را با قدرت پیش ببرید تا بتوانید از نقطه سر به سر عبور کنید.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیمانکار اجرای کوهرنگ یکی از شرکت های ما است اعتبار مورد نیاز را تامین کرده ایم و می توانیم 18 ماهه سد را به آبگیری برسانیم، البته لازم است ذوب آهن موضوع استفاده از پساب ها را در دستور کار قرار دهد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص نقدینگی ذوب آهن افزود: تلاش می کنیم انتشار اوراق را در دستور کار قرار دهیم تا 500 میلیون تومان کسری نقدینگی در اجرای پروژه ها تامین شود.
لطفی با بیان اینکه صادقی مدیر عامل سابق ذوب آهن از پیشکسوتان این صنعت است، ادامه داد: یزدی زاده مدیر عامل جدید فرصت ارتقا را به افرادی که در این مجموعه سال ها کار کردند در اختیارشان قرار دهد، البته صحبت من به این معنا نیست که از متخصصین بیرون استفاده نشود.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38042/انتشار-اوراق-را-در-دستور-کار-قرار-دهیم
بستن   چاپ