پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان:
شاد کردن مردم کار راحتی است/ روزگار سخت برخی مردم
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 17:56:12
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم روزگار سختی را سپری می کنند و باید مسئولان برای شاد کردن آنها همت کنند و این در حالی است که شاد کردن مردم کار راحتی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، نصیر ملت پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شرایط زندگی مردم تنها در صورتی بهبود می‌یابد که هر کس در جایگاهی که قرار دارد کارش را درست انجام دهد.
وی که از مخالفان افزایش قیمت بلیط مترو برای دومین بار در سال جاری بود، گفت: اگر شهرداری در لایحه قبلی این پیشنهاد را ارایه می داد بهتر بود و فعلا زمان مناسبی برای افزایش دوباره نرخ بلیط مترو در سال 97 نیست.
این عضو شورای شهر اصفهان خواستارشفاف‌سازی در حوزه میزان اعتبارات هزینه شده و میزان اعتبارات مورد نیاز مترو شد و گفت: شفاف‌سازی به ادامه تصمیم‌گیری‌های شورای شهر کمک می‌کند.
دیگر نباید شهر را با سوبسید اداره کرد
کوروش خسروی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز که از موافقان افزایش نرخ بلیط قطار شهری بود، اظهار کرد: دیگر نباید شهر را با سوبسید اداره کرد و ضروری است، مردم تا اندازه‌ای هزینه استفاده از خدمات را نزدیک‌تر به نرخ واقعی پرداخت کنند.
عباسعلی جوادی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه تامین تجهیزات قطار شهری در تعهدات دولت است، گفت: این مبلغ باید از محل سهمیه دولت پرداخت شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38044/شاد-کردن-مردم-کار-راحتی-است--روزگار-سخت-برخی-مردم
بستن   چاپ