پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان خبر داد:
عدم رسیدگی شهرداری به بیش از 9 هزار درخواست صدور پروانه ساختمان
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 17:56:13
سپاهان نیوز - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری به بیش از 9 هزار درخواست صدور پروانه ساختمان طی یکسال گذشته رسیدگی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی مزروعی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: طی یکسال گذشته بالغ بر 12 هزار و 170 درخواست مردمی برای دریافت پروانه ساختمانی در شهرداری مطرح شده است که با گذشت یکسال تنها به دو هزار و 745 مورد پاسخ داده شده است.
وی بیان داشت: شهرداری باید به شورا توضیح دهد که دلیل عدم رسیدگی به بیش از 9 هزار درخواست مردمی در حوزه دریافت پروانه ساختمانی چیست.
عضو شورای اسلامی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از شهردار اصفهان می خواهم که گزارشی از سفرهای خارجی خود که در دوران تصدی گری شهرداری اصفهان رفته است برای تنویر افکار عمومی ارائه کند، گفت: بیش از یک ماه پیش در تذکری خواستار ارائه گزارش در حوزه وضعیت اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری بودم که هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردم و لازم است شهرداری هرچه زودتر اقدام کند.
عدم مناسب سازی چهارباغ برای تردد معلولان جای سوال دارد
دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با انتقاد از اینکه چرا چهارباغ برای تردد معلولان مناسب سازی نمی شود، گفت: با وجودی که این تذکر را در گذشته داده ام اما دلیل بی توجهی و عدم مناسب سازی چهارباغ برای معلولان و نابینایان متوجه نمی شوم.
کوروش محمدی گفت: بیش از دو هزار نفر از پرسنل شهرداری اصفهان بیش از 5 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند که شهرداری پاسخ دهد دلیل این تاخیر چیست زیرا سبب مشکلات معیشتی بسیاری از این افراد شده است.
پور محمد شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه اعضای شورای شهر اصفهان حقوق بگیران مردم هستند، گفت: طلب پیمانکاران شهرداری باید پرداخت شود، در حال حاضر پیمانکارانی وجود دارند که بین سه تا چهار سال است از شهرداری طلب دارند و آسیب‌های جدی در حوزه کار و معیشتشان دیده‌اند و باید نسبت به پرداخت بدهی آنها اقدام عاجلی انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38045/عدم-رسیدگی-شهرداری-به-بیش-از-9-هزار-درخواست-صدور-پروانه-ساختمان
بستن   چاپ