پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر/
اصقهان و عشق به هنر
دوشنبه 28 خرداد 1397 - 2:06:10 PM
ایسنا
سپاهان نیوز - اینجا اصفهان پایتخت فرهنگ و هنر ایران، شهری که پر است از هنرمندان، هنرمندانی که جاری است در ذهنشان هنر، در قلبشان عشق و فرهنگ در وجودشان حک شده ، هچون نقاشی هایی بر دل دیوار گالری ها و تئاترهایی بر روی صحنه ها.
  اولین نمایشگاه و فروشگاه هنری در جهت تقویت صندوق حمایت از هنرمندان استاد فرشچیان از ساعت 17.30 تا 21 در گالری نقش قلم برگزار می شود و تا 20 تیر به روی علاقه مندان باز است.
حوزه هنری اصفهان نمایشگاه گروهی با عنوان "نقش خیال" را تا 5 تیرماه در خانه هنرمندان میزبانی می‌کند، این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا12 و بعدازظهرها از ساعت 17تا20 به روی علاقه‌مندان باز است.
نمایشگاه «گذار نخستین»، اولین رخداد گالری گذار است که از یکم تا نوزدهم تیر ماه از ساعت 17 تا 21 واقع در اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراشیها، نبش بن بست سعدی، پلاک پانزده دایر است.
تئاتر موزیکال "موجود آبی نه چندان کوچولو" به کارگردان لیلی شایق از امروز تا 10 تیرماه به روی صحنه می رود این تئاتر ساعت 18:30 در سالن کوچک تالار هنر اجرا می رود.
تئاتر "چای تلخ" به کارگردانی هومن حیدری امروز از ساعت 20 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود و تا یکم تیرماه علاقه مندان را فرا می خواند.
امروز سینما سپاهان فیلم‌های "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "عصبانی نیستم" و "تگزاس" را اکران و سینما فلسطین فیلم "دلم می خواد" را اکران می کند. فیلم‌های "در وجه حامل"، دشمن زن"، "دلم می خواد"، "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "خوک"، "عصبانی نیستم!"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "فیلم های کوتاه روز" (هنر و تجربه) در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. انیمیشن "فیلشاه" و فیلم "لاتاری" در سینما فرهنگیان اکران خواهد شد.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/38076/اصقهان-و-عشق-به-هنر
بستن   چاپ