پیام سپاهان
مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان پلمب شد
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 17:58:07
سپاهان نیوز - کاشان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از پلمب یک مرکز طب سنتی بدون مجوز در این شهرستان خبرداد.
به گزارش ایرنا، دکتر " محمد حاجی جعفری " روز چهارشنبه با اشاره به اینکه این مرکز غیرقانونی توسط فردی فاقد صلاحیت فعالیت می کرد به خبرنگاران گفت: فروش داروهای گیاهی و دخالت در امور پزشکی از جمله اقدام های غیرقانونی این مرکز طب سنتی غیرمجاز بوده است.
وی افزود: مرکز یاد شده با دستور مرجع قضایی، هماهنگی دفتر حقوقی و کارشناسان حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان پلمب و داروهای گیاهی غیرمجاز آن جمع آوری و متصدی آن نیز به مراجع قضایی معرفی شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ارائه تمام خدمات درمانی نیازمند دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح است از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت مرکزهای درمانی و طب سنتی بدون مجوز و خلاف مقررات، موارد را به این معاونت گزارش کنند تا با آنها برخورد قانونی شود.
حاجی جعفری تاکید کرد: افزون بر فارغ التحصیلان دانشگاه طب سنتی، پزشکانی که دوره طب سنتی را بر اساس مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذرانده اند، می توانند به امور طبابت سنتی بپردازند.
در شهرستان کاشان تنها یک مرکز طب سنتی دارای مجوز فعالیت می کند.
جمعیت افزون بر 465 هزار نفری شهرستان های " کاشان " و " آران و بیدگل " زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.
6136 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38184/مرکز-طب-سنتی-بدون-مجوز-در-کاشان-پلمب-شد
بستن   چاپ