پیام سپاهان
اصفهانی ها با حضور درخیابانها از تلاش تیم ملی تجلیل کردند
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 02:59:33
سپاهان نیوز - اصفهان- با وجود شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا در دومین بازی مرحله گروه های جام جهانی اصفهانی ها باز هم به خیابان ها آمدند و با جشن و پایکوبی از بازی خوب ملی پوشان نیم فوتبال کشورمان در جام جهانی تجلیل.کردند.
به گزارش ایرنا، ایرانیان که از بازی مقتدارانه و غیرتمندانه تیم ملی ایران به وجد آمده بودند تک گل خورده را فراموش کردند و خیابان ها و کوچه های نصف جهان را که درجریان این دیدار کاملا ساکت و خلوت بود غرق در شادی و سرورکردند.
میایدن اصلی شهر همچون دروازه شیراز، فلکه بزرگمهر، میدان انقلاب وخیابان هایی از جمله مرداویج؛ هزار جریب ، توحید،حکیم نظامی لحظاتی پس از پایان دیدار دو تیم مملو از جمعیت شد .
آتش بازی و تکان دادن پرچم ایران همراه با پخش موسیقی و رقص جلوه خاصی به خیابان های اصفهان داده است.
یکی از این هواداران در گفت گو با ایرنا ابراز امیدواری کرد تیم ایران با یک بازی هوشمندانه برابر پرتغال، باخت امشب خود برابراسپانیا را جبران و بتواند به مرحله بعد صعود کند.
تماشاگر دیگر که پرچم خوشرنگ کشورمان را در دست داشت نیز بازی قدرتمندانه ملی پوشان ایران را ستود و از نحوه بازی ایران ابراز خوشحالی کرد.
لحظه به لظه به جمعیت حاضر درخیابان های اصفهان افزوده می شود بگونه ای که احتمال تداوم این حضورتا بامداد وجود دارد.
آخرین دیدار ایران در گروه دوم جام جهانی 2018 روز دوشنبه هفته آینده چهارم تیر ماه و از ساعت 22 و 30 دقیقه برابر پرتغال برگزار می شود.
تیم کشورمان برای کسب مجوز صعود به مرحله حذفی باید تیم پرستاره پرتغال را از پیش رو بردارد.
جدول رده بندی گروه B:
1-پرتغال با 4 امتیاز
2-اسپانیا با 4 امتیاز
3-ایران با 3 امتیاز
4-مراکش بدون امتیاز
8114/6020 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/38196/اصفهانی-ها-با-حضور-درخیابانها-از-تلاش-تیم-ملی-تجلیل-کردند
بستن   چاپ